Urząd Miejski w Wadowicach
Pl. Jana Pawła II 23
34-100 Wadowice

telefon: (33) 873-18-11
fax: (33) 873-18-15

e-mail
umwadowice@wadowice.pl
lub
um@wadowice.pl

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr I.271.5.2025

Demontaż dekoracji oświetleniowej miasta po sezonie 2024/2025

Gmina Wadowice, Wydział Inwestycyjny w Wadowicach zaprasza do składania ofert cenowych na realizację zamówienia pn.:

I. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie demontażu oświetlenia dekoracyjnego miasta po sezonie 2024/2025 r.

2. W ramach zadania Wykonawca wykona demontaż oświetlenia dekoracyjnego na terenie miasta Wadowice w następujących terminach, wg. następujących przedmiarów prac:

2.1. Demontaż dekoracji oświetleniowych miasta w dniu 01.02.2025 r.:

Nr poz.

Opis robót

Jm

Ilość

1

2

3

4

1

Demontaż elementów oświetlenia dekoracyjnego zewnętrznego zamontowanych na słupie - latarnie - droga - Pl. Jana Pawła II

szt.

9

2

Demontaż elementów oświetlenia dekoracyjnego zewnętrznego zamontowanych na słupie - latarnie - Pl. Jana Pawła II (płyta)

szt.

13

3

Demontaż elementów oświetlenia dekoracyjnego zewnętrznego zamontowanych na słupie - latarnie - ul. Zatorska

szt.

10

4

Demontaż elementów oświetlenia dekoracyjnego zewnętrznego zamontowanych na słupie - latarnie - ul. Batorego, ul. W. Polskiego, ul. Dr. Putka (ronda)

szt.

12

5

Demontaż elementów oświetlenia dekoracyjnego zewnętrznego zamontowanych na słupie - latarnie - ul. Mickiewicza - od. Pl. Jana Pawła II do skrzyżowania z ul. Gimnazjalną/ul. Słowackiego - słupy L1-4, L1-5, L1-6.

szt.

3

6

Demontaż elementów oświetlenia dekoracyjnego zewnętrznego na słupie - latarnie - Al. M. B. Fatimskiej - słupy L1-7, L1-8, L1-9, L1-10, L1-11.

szt.

5

7

Demontaż elementów oświetlenia dekoracyjnego zewnętrznego zamontowanych na słupie - latarnie - ogródek sądowy - ul. Żwirki i Wigury

szt.

4

8

Demontaż elementów oświetlenia dekoracyjnego zewnętrznego zamontowanych na słupie - latarnie - Pl. Solidarności.

szt.

5

9

Demontaż elementów oświetlenia dekoracyjnego zewnętrznego zamontowanych na słupie - latarnie - pl. Kościuszki.

szt.

4

10

Odpięcie od zasilania i zabezpieczenie dekoracji do następnego sezonu (sznury LED) na dziewięciu słupach oświetleniowych w strefie ,,WOONERF" na ul. Lwowskiej w formie świecących bram.

kpl

1

11

Odpięcie od zasilania i zabezpieczenie dekoracji do następnego sezonu (sznury LED) dwóch dużych drzew (lipy) na Placu Jana Pawła II.

kpl

1

12

Demontaż elementów oświetlenia dekoracyjnego dużej choinki Bożonarodzeniowej oraz małych choinek, na Pl. Jana Pawła II.

kpl

1

13

Demontaż elementów oświetlenia dekoracyjnego małych drzew na Placu Jana Pawła II.

kpl

1

14
hB
Demontaż elementów oświetlenia dekoracyjnego brama, fontanna, napis na Pl. Jana Pawła II

kpl

1

3. Wykonawca, na koszt własny, udostępni podnośnik samochodowy do wykonania w/w prac.

4. Wykonawca wykona demontaż oraz prace związane z odłączeniem elementów oświetlenia dekoracyjnego przy użyciu własnego sprzętu oraz materiałów.

5. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania przeglądu technicznego zdemontowanych elementów, sporządzenia protokołu z kontroli technicznej oraz oznaczenia w widoczny sposób wszystkich niesprawnych elementów na dzień demontażu..

6. Wykonawca wykona inwentaryzacje fotograficzną oraz ilościową demontowanych elementów dekoracyjnych.

7. W przypadku sznurów LED wykonawca wyodrębni osobno sznury, które nie świecą, sporządzi zestawienie ilościowe działających i niesprawnych sznurów oraz posortuje je według kolorów.

8. W przypadku dekoracji montowanych na słupach oświetleniowych, a nie świecących
w dniu demontażu, Wykonawca sprawdzi co jest tego powodem (uszkodzona dekoracja czy zasilanie ze słupa). W przypadku uszkodzenia zasilania ze słupa, powinno być to zaznaczone w protokole.

9. Wykonawca przetransportuje zdemontowane elementy do magazynów Urzędu Miejskiego w Wadowicach przy ul. Lwowskiej i Zegadłowicza, zabezpieczając je przed zabrudzeniem folią ochronną.

II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia wykonany został w terminie do 01 lutego 2025 r.

III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie nw. Warunków:

? Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności posiadają uprawnienia instalatora sieci SEP do 1 kV lub dysponują, na czas realizacji zmówienia, osobami posiadającymi takie uprawnienia.

? Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Oferent może złożyć jedną ofertę.

2. Oferta winna być złożona na załączonym formularzu ofertowym, opatrzona pieczęcią firmową, z podaniem daty sporządzenia oraz podpisem Oferenta.

3. Do oferty należy załączyć:

3.1. Wypełnione i podpisane załącznik 1 - 4 do formularza ofertowego,

4. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

5. Oferta i załączniki podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

V. MIEJSCE, SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Ofertę cenową należy złożyć do dnia 23 lutego 2025 r., do godz 12:00.

? Pisemnie na adres Zamawiającego lub osobiście w siedzibie Zamawiającego tj. Plac Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, w Biurze Obsługi Mieszkańca pok. nr 7.

? Elektronicznie na adres e-mail: pgrajny@wadowice.pl.

VI. KRYTERIUM OCENY OFERT

Cena 100%. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty
i składniki związane z wykonaniem zamówienia i jest ceną ryczałtową.

VII. DODATKOWE INFORMACJE

1. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.).

2. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego.

3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zapytania ofertowego. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.

4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.

5. Prośbę o udzielnie wyjaśnień treści zapytania ofertowego należy złożyć w dowolny sposób, spośród podanych poniżej form:

5.1. Pisemnej na adres Zamawiającego lub osobiście w siedzibie Zamawiającego tj. Pl. Jana Pawła II 23, 34 - 100 Wadowice; Biuro Obsługi Mieszkańca, pok. Nr 7;

5.2. W wersji elektronicznej na adres: pgrajny@wadowice.pl

6. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek
o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

7. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.

8. W przypadku złożenia jednej oferty, która będzie spełniać wymogi Zamawiającego zgodnie z przedmiotem zamówienia, Zamawiający może dokonać wyboru tej oferty.

9. Oferty częściowe i wariantowe - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.

10. Zamawiający nie dopuszcza aukcji elektronicznej,

11. Zwrot kosztów postepowania - Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału
w postępowaniu.

12. Zamawiający zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia.

13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego gdy:

13.1. Nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu,

13.2. Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny z najkorzystniejszej oferty lub
w wyniku podjętych fakultatywnych negocjacji z Oferentem, Oferent obniży cenę oferty poniżej ceny, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

13.3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonania zamówienia nie leży w interesie publicznym lub interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

13.4. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia.

14. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej.

Dodatkowych informacji udziela; mgr inż. Paweł Grajny, tel. (33) 873 18 11 wew. 219, e-mail: pgrajny@wadowice.pl.