GMINA MIASTO RZESZÓW Rzeszów, 07.02.2025 r.
SP8.26.3.2025.JB
Szkoła Podstawowa Nr 8, ul. Antoniego Kopaczewskiego 2, 35-225 Rzeszów, tel. 17 748 23 30
Nazwa jednostki, adres oraz numer telefonu pracownika prowadzącego postępowanie
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Gmina Miasto Rzeszów -- Szkoła Podstawowa nr 8 zaprasza do złożenia ofert na:
zakup i dostawę artykułów biurowych oraz druków akcydensowych
do Szkoły Podstawowej Nr 8 w Rzeszowie w 2025 r.
1.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa art. biurowych i druków akcydensowych do Szkoły Podstawowej Nr 8 w Rzeszowie w 2025 r., ul. Antoniego Kopaczewskiego 2,35-225 Rzeszów. Szczegóły produktów w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego -- formularz cenowy
2.
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać:
?
osobiście w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 8 w Rzeszowie, w dni robocze, w godz. 8.00 - 15.00
?
drogą elektroniczną na adres: zamowienia@sp8.resman.pl, do dnia 17 lutego 2025 roku do godz. 15:00
3.
Termin wykonania zamówienia:
24.02.2025 r. - 31.12.2025 r., zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego
4.
Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta powinna być złożona w formie pisemnej, dostarczona do sekretariatu szkoły lub wysłana e-mailem na adres zamowienia@sp8.resman.pl
Oferta powinna być:
?
opatrzona pieczątką firmową,
?
posiadać datę sporządzenia,
?
zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, adres e-mail,
?
podpisana czytelnie przez Wykonawcę.
5.
Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny:
?
cena 100%
6.
Inne istotne warunki zamówienia:
l) W toku badania i oceny ofert dyrektor szkoły reprezentujący Zamawiającego może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu.
2)
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
3)
Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
4)
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania lub dowolnej jego części bez podania przyczyn.
5)
Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do Szkoły Podstawowej nr 8 w Rzeszowie artykułów w dni robocze, w godzinach 7.00 - 14.00 w czasie 2 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego telefonicznie lub e-mailem, w ilości podanej przez Zmawiającego.
6)
Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie (zwiększeniu/zmniejszeniu). Ostateczna ilość poszczególnych artykułów biurowych lub druków akcydensowych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.
7)
W przypadku nie korzystania do końca terminu umowy przez Zamawiającego ilości określonych w zapytaniu ofertowym ulega ona odpowiedniemu zmniejszeniu, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
8)
Wykonawca będzie na własny koszt dostarczał i dokonywał wyładunku artykułów do pomieszczeń Kupującego, siłami Sprzedającego.
9)
Wykonawca zobowiązany jest na czas transportu zabezpieczyć artykuły w taki sposób, by nie dopuścić do ich uszkodzenia. Za szkody wynikłe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
10)
Wykonawca niezwłocznie zawiadamia Zamawiającego o braku możliwości zrealizowania dostawy w określonym terminie.
11)
Środki transportu, którymi będą dostarczane artykuły, powinny spełniać wymogi określone w obowiązujących przepisach prawa.
12)
Wykonawca gwarantuje stałość ceny na wymienione artykuły przedstawione w przedłożonym załączniku do zapytania ofertowego (formularz cenowy) przez okres jej obowiązywania tj. do 31 grudnia 2025 r.
13)
Zastosowanie nazw producentów służy jedynie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkt o nie gorszych parametrach. gA
14)
W przypadku oferowania produktów równoważnych wykonawca umieszcza tę informację w składanej ofercie.
15)
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej oferty, w stosunku do treści na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie:
?
zmiany: nazwy, adresu siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych,
?
zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego / Wykonawcy,
?
zmiany osób do kontaktów pomiędzy stronami,
?
zmianie ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług.
16)
Cena ulega zmianie w ten sposób, że do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT wysokości wynikającej z przepisów.
17)
Należność płatna przelewem w terminie 14 dni od dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz poprawnie wystawioną fakturą.
7.
Załączniki:
1)
Załącznik nr 1 - wzór oferty
2)
Załącznik nr 2 - formularz oferty,
3)
Załącznik nr 3 - projekt umowy,
4)
Załącznik nr 4 - klauzula informacyjna RODO
SPORZĄDZIŁ1:
............................................................ ..........................................
Podpis pracownika prowadzącego Podpis i pieczęć Zamawiającego
postępowanie
1 dotyczy tylko egzemplarza, który zawarty jest w dokumentacji jednostki