na świadczenie usługi mycia gzymsu oraz okien w siedzibie IRT przy ul. Dawida 1a we Wrocławiu.
Usługa z zakresu zamówień publicznych, dla których nie ma obowiązku stosowania ustawy PZP.
I. Zamawiający:
Województwo Dolnośląskie
Instytut Rozwoju Terytorialnego
ul. Dawida 1a, 50-527, Wrocław
e-mail: irt@irt.wroc.pl,
NIP 8992803047
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1.
Przedmiot zamówienia obejmować jedno mycie gzymsu oraz dwa mycia okien (wraz z daszkiem) w siedzibie IRT przy ul. Dawida 1a we Wrocławiu w 2025 roku. dH
2.
Zakres usługi:
a. Mycie z obu stron wszystkich okien w budynku, w tym dwóch okien nieotwieralnych na pierwszym i drugim piętrze,
b. Mycie parapetów okiennych zewnętrznych i wewnętrznych,
c. Mycie dwóch witryn nad drzwiami,
d. Mycie daszku zamontowanego nad wejściem do siedziby.
3.
Mycie okien nieotwieralnych zostanie wykonane za pomocą kijów teleskopowych z zewnątrz, a metodą tradycyjną wewnątrz.
4.
Mycie gzymsu na budynku IRT (ok. 30 m długości x ok.20 cm) metodą wysokociśnieniową.
5.
Zestawienie okien znajduje się w załącznikach.
III. Termin realizacji zamówienia obejmujący dwa etapy mycia:
a)
Etap I - I połowa kwietnia 2025 r.
- mycie gzymsu
- mycie witryn/okien wraz z parapetami
- mycie daszku
b)
Etap II - I połowa października 2025 r.
- mycie witryn/okien wraz z parapetami
- mycie daszku
IV. Warunki udziału w zamówieniu: Wykonawca podczas wykonania usługi zobowiązany będzie do używania własnego sprzętu oraz własnych środków myjących niezawierających substancji mogących doprowadzić do zarysowań, przebarwień lub uszkodzeń ram okiennych, powierzchni szklanych, parapetów.
V. Opis sposobu przygotowania oferty:
o
w ofercie należy podać całkowity koszt powyższego zakresu zamówienia (cena brutto)
o
dane dotyczące oferenta, które będą zamieszczone na fakturze (nazwa, adres, NIP).
VI. Miejsce i termin składania ofert:
o
e-mailem na adres: klaudia.kozica@irt.wroc.pl
o
do 17.02.2025 r. do godz.: 20:00 (data dostarczenia oferty).
VII. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
Lp.
Nazwa kryterium
Waga
1.
Cena oferty
100%
VIII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem poczty e- mail.
IX. Unieważnienie postępowania:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie jego przeprowadzenia bez podania przyczyny.
X. Inne
Osoba merytoryczna do kontaktu ze strony Zamawiającego we wszystkich sprawach dotyczących zamówienia:
Klaudia Kozica, mail klaudia.kozica@irt.wroc.pl, tel. kontaktowy +48 71 374 95 45
XI. Załączniki:
1.
Zestawienie witryn nad drzwiami
2.
Zestawienie stolarki okiennej
3.
Zestawienie stolarki aluminiowej (okna nieotwierane)
4.
Zestawienie okna - powierzchnia plik. xlsx
5.
3 zdjęcia obrazujące stan gzymsu
XII. Klauzula informacyjna:
Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Rozwoju Terytorialnego we Wrocławiu ul. J. Wł. Dawida 1a; 50-527 Wrocław. Z administratorem mogą się Państwo kontaktować przez adres e-mail: rodo@irt.wroc.pl bądź pod wskazanym wyżej adresem siedziby.
2. Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować przez adres e-mail: rodo@irt.wroc.pl
3. Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO) oraz w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO) wynikającego z Ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w sprawie przeprowadzenia zapytania ofertowego.
4. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania wymaganych danych jest brak możliwości przeprowadzenia zapytania ofertowego.
5. Dane osobowe mogą być ujawnione jedynie właściwie upoważnionym osobom fizycznym, prawnym lub innym odbiorcom posiadającym podstawę prawną żądania dostępu do danych osobowych oraz odbiorcom, którym muszą zostać ujawnione dane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
6. Administrator będzie przechowywać Państwa dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, a następie przez okres wynikający z normatywów kancelaryjno-archiwalnych uzgodnionych z Archiwum Państwowym we Wrocławiu, a opracowanych na podstawie: ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217, z późn. zm.).
7. W uzasadnionych przypadkach przysługują Pani/Panu następujące prawa:
- prawo dostępu,
- prawo do sprostowania,
- prawo do ograniczenia
- prawo do wniesienia sprzeciwu,
- prawo do usunięcia,
- prawo do przenoszenia,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu i przekazywane do państwa trzecich i organizacji międzynarodowych.