zaprasza do złożenia oferty dotyczącej:
"Naprawa bram Hormann typu SPU 40 w kompleksie 6015."
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie składa się z dwóch zadań:
1. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy naprawy poniższych bram:
a. bramy Hormann w budynku nr 467/6015 PST- usprawnienie...
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: st.szer. Łukasz SZESZYCKI, tel. 261-544-041 e-mail 33bltr.tun@ron.mil.pl szer. Filip WAWRZYNIAK, tel. 261-544-041 e-mail 33bltr.tun@ron.mil.pl
Opis i termin składania
Opis i termin składania
Termin składania:
2025-02-18
Oryginalny opis:
zaprasza do złożenia oferty dotyczącej: "Naprawa bram Hormann typu SPU 40 w kompleksie 6015." 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie składa się z dwóch zadań:
1. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy naprawy poniższych bram: a. bramy Hormann w budynku nr 467/6015 PST- usprawnienie bram wraz z regulacją - niesprawna centrala bramy B445 (zasilana prądem 1 fazowym) - 3szt.; b. brama Hormann w budynku nr 467/6015 PST - usprawnienie bramy wraz z regulacją - do wymiany dwie wyeksploatowane linki oraz podczas cyklu opuszczania brama blokuje się - 1szt.; c. brama Hormann w budynku nr 469/6015 PST - usprawnienie bramy wraz z regulacją - podczas cyklu otwierania brama zatrzymuje się, a na centrali wyskakuje błąd 17 - 1szt.; d. brama Hormann w budynku nr 468/6015 PST - usprawnienie bramy wraz z regulacją - podczas cyklu otwierania brama zatrzymuje się, a na centrali wyskakuje błąd 17 - 1 szt.
Przed wystawieniem oferty cenowej zaleca się dokonać wizji lokalnej w czasie i miejscu ustalonym uprzednio z Zamawiającym. Koszty wizji pokrywa w całości Oferent.
Sposób składania:
Sposób, miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy przesłać za pośrednictwem poczty e-mail na adres: 33bltr.tun@ron.mil.pl do dnia 18.02.2025 r. godz: 10:00. W tytule wiadomości proszę wpisać " Naprawa bram Hormann typu SPU 40 w kompleksie 6015."
Wymagania
Wymagania
Wymagania:
Wymagany okres gwarancji: Gwarancja za wykonane prace: 12 miesięcy. 4. Termin i sposób płatności: Płatność (jednorazowa) odbędzie się 30 dni po spisaniu protokołu odbioru wykonania usługi i złożenia faktury. 5. Opis sposobu obliczenia ceny: W zaoferowaną cenę należy wliczyć: wartość całkowitą usługi oraz obowiązujący podatek VAT. Ceny podane w formularzu ofertowym mają być wyrażone cyfrą i słownie. 6. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej: Cena 100%. 7. Propozycja Wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty: 1) Formularz oferty cenowej wg załączonego do zaproszenia wzoru. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. UWAGA:
Rozpoznanie rynku nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego i nie stanowi zobowiązania do podpisania umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1. Nierozpatrywania propozycji cenowych, otrzymanych po terminie; 2. Wezwania do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty; 3. Poprawienia oczywistych pomyłek rachunkowych i pisarskich; 4. Nieudzielenia zamówienia bez podania przyczyny; 5. Przetwarzanie Państwa danych osobowych na zasadach określonych na stronie internetowej: www.33bltr.wp.mil.pl w zakładce pozostałe - ochrona danych osobowych.
Miejsce i termin realizacji
Miejsce i termin realizacji
Informacje dot. realizacji:
Termin i miejsce realizacji zamówienia: Miejsce realizacji zamówienia: 33. Baza Lotnictwa Transportowego w Powidzu, ul. Powidz - Osiedle 6, 62-430 Powidz. Termin realizacji: do 30 dni od otrzymania zamówienia.