ZAPYTANIE OFERTOWE
33. Baza Lotnictwa Transportowego w Powidzu, ul. Powidz - Osiedle 6,
62-430 Powidz, zaprasza do złożenia oferty dotyczącej:
"Naprawa bram Hormann typu SPU 40 w kompleksie 6015."
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie składa się z dwóch zadań:
1. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy naprawy poniższych bram:
a. bramy Hormann w budynku nr 467/6015 PST- usprawnienie bram wraz z regulacją - niesprawna centrala bramy B445 (zasilana prądem 1 fazowym) - 3szt.;
b. brama Hormann w budynku nr 467/6015 PST - usprawnienie bramy wraz z regulacją - do wymiany dwie wyeksploatowane linki oraz podczas cyklu opuszczania brama blokuje się - 1szt.;
c. brama Hormann w budynku nr 469/6015 PST - usprawnienie bramy wraz z regulacją - podczas cyklu otwierania brama zatrzymuje się, a na centrali wyskakuje błąd 17 - 1szt.;
d. brama Hormann w budynku nr 468/6015 PST - usprawnienie bramy wraz z regulacją - podczas cyklu otwierania brama zatrzymuje się, a na centrali wyskakuje błąd 17 - 1 szt.
Przed wystawieniem oferty cenowej zaleca się dokonać wizji lokalnej w czasie i miejscu ustalonym uprzednio z Zamawiającym. Koszty wizji pokrywa w całości Oferent.
2. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Miejsce realizacji zamówienia: 33. Baza Lotnictwa Transportowego w Powidzu,
ul. Powidz - Osiedle 6, 62-430 Powidz. cE
Termin realizacji: do 30 dni od otrzymania zamówienia.
3. Wymagany okres gwarancji:
Gwarancja za wykonane prace: 12 miesięcy.
4. Termin i sposób płatności:
Płatność (jednorazowa) odbędzie się 30 dni po spisaniu protokołu odbioru wykonania usługi i złożenia faktury.
5. Opis sposobu obliczenia ceny:
W zaoferowaną cenę należy wliczyć: wartość całkowitą usługi oraz obowiązujący podatek VAT. Ceny podane w formularzu ofertowym mają być wyrażone cyfrą i słownie.
6. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej:
Cena 100%.
7. Propozycja Wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty:
1) Formularz oferty cenowej wg załączonego do zaproszenia wzoru.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
8. Sposób, miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy przesłać za pośrednictwem poczty e-mail na adres: 33bltr.tun@ron.mil.pl do dnia 18.02.2025 r. godz: 10:00. W tytule wiadomości proszę wpisać " Naprawa bram Hormann typu SPU 40 w kompleksie 6015."
9. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
st.szer. Łukasz SZESZYCKI, tel. 261-544-041 e-mail 33bltr.tun@ron.mil.pl
szer. Filip WAWRZYNIAK, tel. 261-544-041 e-mail 33bltr.tun@ron.mil.pl
Załączniki:
1. Formularz ofertowy.
UWAGA:
Rozpoznanie rynku nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego i nie stanowi zobowiązania do podpisania umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. Nierozpatrywania propozycji cenowych, otrzymanych po terminie;
2. Wezwania do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty;
3. Poprawienia oczywistych pomyłek rachunkowych i pisarskich;
4. Nieudzielenia zamówienia bez podania przyczyny;
5. Przetwarzanie Państwa danych osobowych na zasadach określonych na stronie internetowej: www.33bltr.wp.mil.pl w zakładce pozostałe - ochrona danych osobowych.
11.02.2025 r. szer. Łukasz Szeszycki
(Data i podpis osoby prowadzącej sprawę)