Nurzec-Stacja, dnia 21.02.2025r.
RRG.7031.10.2025
Zaproszenie
do składania ofert
w zapytaniu cenowym
1. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Nurzec-Stacja
ul. Żerczycka 33
17-330 Nurzec-Stacja
zaprasza do składania ofert na realizację zadania pn.:
,,Dostawa i montaż opraw oświetlenia drogowego
typu LED na terenie miejscowości Klukowicze Gmina Nurzec-Stacja"
2. Przedmiot i zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są prace polegające na dostawie i montażu fabrycznie nowych i
bez wad opraw oświetlenia drogowego typu LED, przeznaczonych do wymiany
niesprawnych i zużytych lamp rtęciowych i sodowych oświetlenia drogowego na terenie
miejscowości Klukowicze Gmina Nurzec-Stacja.
Oprawy oświetleniowe o mocy 50W winny posiadać następujące parametry: szczelność
IP65, II klasę ochronności, regulację kąta świecenia oraz skuteczność świetlną in.100 lm/W.
Strumień świetlny min. 5400 lm w drugiej klasie ochronności. Dopuszcza się zastosowanie
przez Wykonawcę opraw o równoważnych lub lepszych parametrach. Wymaga się, aby ze
względów serwisowych oprawy drogowe pochodziły od jednego producenta oraz były
zbliżone wyglądem i kształtem do zamontowanych już lamp LED oświetlenia ulicznego na
terenie Gminy Nurzec-Stacja.
Do każdej wymienionej oprawy należy przewidzieć:
1) wymianę przewodu zasilającego oprawę oświetleniową na YDY 2x2,5 mm2,
2) wymianę bezpiecznikowego złącza oświetleniowego na BZO lub równoważne,
3) wymianę zacisku przewodu neutralnego,
4) uziemienie wysięgnika oprawy oświetleniowej.
W zakres opracowania wchodzi również: cD
1) uruchomienie zamontowanego oświetlenia i sprawdzenie poprawności działania,
2) przekazanie przedmiotu zamówienia protokolarnie przy udziale Zamawiającego,
3) przekazanie zdemontowanych - nie uszkodzonych opraw, oraz działających - nie
przepalonych żarówek oświetlenia drogowego do magazynu Zamawiającego.
Na przedmiotowe zadanie została przeznaczona kwota w wysokości 5 500 złotych brutto,
pochodząca ze środków finansowych z funduszu sołeckiego sołectwa Klukowicze na 2025
rok.
Oferta, której wykonawca zaoferuje największą ilość lamp do wymiany w najniższej
kwocie w ramach powyższych środków (zał. nr 3) zostanie uznana za najkorzystniejszą.Oferty przekraczające wysokość środków finansowych przeznaczonych na realizację
przedmiotowego zadania nie będą brane pod uwagę - zostaną odrzucone.
Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji w przypadku ofert tożsamych - lampy do
wymiany w takiej samej ilości i cenie.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Wymagany okres gwarancji: 60 miesięcy.
5. Termin realizacji/wykonania zamówienia: do 30.04.2025r.
6. Kryteria wyboru oferty:
? ilość - 60 pkt
Ilość lamp
Liczba punktów = Cb/Ci x 60
gdzie:
- Cb - ilość lamp oferty badanej
- Ci - najwyższa ilość lamp spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- 60 wskaźnik stały
? cena - 40 pkt
Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 40
gdzie:
- Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert nieodrzuconych
- Cb - cena oferty badanej
- 40 wskaźnik stały
7. Istotne postanowienia umowy (ewentualnie wzór umowy):
wzór umowy stanowi zał. Nr 2 do niniejszego zaproszenia.
Złożenie oferty przez wykonawcę jest tożsame z akceptacją warunków w/w umowy.
8. Miejsce i termin składania ofert oraz określenie ich formy:
Pisemne oferty złożone wg wzoru stanowiącego zał. Nr 1 do niniejszego zaproszenia
wraz z wymaganym i załącznikami, winny być złożone do dnia 03.03.2025 r. do godz.
12:00 w siedzibie Urzędu Gminy Nurzec-Stacja w zamkniętych kopertach opisanych
lub pieczętowanych w sposób umożliwiający identyfikację składającego ofertę.
Ponadto koperta winna być zaadresowana oraz opisana w następujący sposób:
Urząd Gminy Nurzec-Stacja
ul. Żerczycka 33
17-330 Nurzec-Stacja
,,Dostawa i montaż opraw oświetlenia drogowego
typu LED na terenie miejscowości Klukowicze Gmina Nurzec-Stacja"
Nie otwierać do dnia 03.03.2025r. do godz. 12:15Cena oferty obejmuje kompleksową usługę polegającą na dostawie i montażu urządzeń. W
ofercie należy uwzględnić wszelkie materiały oraz sprzęt niezbędny do prawidłowego
montażu i podłączenia opraw oświetleniowych. Wykonawca przed złożeniem oferty
powinien zapoznać się z lokalizacją i zakresem prac związanych z wymianą lamp.
9. Ewentualne warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonania oceny ich
spełniania:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki:
1. posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym lub zawodowym niezbędnym do
wykonania zamówienia.
10. Warunki niezbędne do spełnienia przez wykonawcę przed zawarciem umowy:
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy
Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania, unieważnienia postępowania
nieprzyjęcia żadnej z ofert bez podania przyczyny.
lub
Wszelkie informacje związane z przedmiotowym zapytaniem można uzyskać w siedzibie
Urzędu Gminy Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja pok. nr 15 lub pod nr
tel. /85/ 657 50 78 w. 34.
Załączniki:
1. Oferta.
2. Wzór umowy.
3. Wykaz słupów objętych wymianą lamp LED.
WÓJT
mgr Norbert Jadczuk