FN-I.271.2.5.2025 Baranów Sandomierski, dnia 21.02.2025 r.
.................................
Zatwierdzam
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Baranów Sandomierski, zaprasza do złożenia oferty na: ,,Obsługę bankową budżetu Gminy Baranów Sandomierski oraz jej jednostek organizacyjnych".
I. Dane Zamawiającego
Gmina Baranów Sandomierski
Adres: ul. Gen. Leopolda Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski
Tel. (15) 811 85 81
Fax: (15) 811 85 82
Adres strony internetowej: www.baranowsandomierski.pl
e-mail: zp@baranowsandomierski.pl
Czas pracy Urzędu: pn. - pt. w godz. 7 30 - 15 30
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Obsługa bankowa budżetu Gminy Baranów Sandomierski oraz jej jednostek organizacyjnych" obejmująca między innymi:
1.1. Bieżącą obsługę bankową:
Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych i rachunków funduszy celowych oraz likwidacja rachunków zgodnie ze wskazaniem Posiadacza rachunku:
a) Prowadzenie placówki bankowej (oddziału, filii lub agencji banku lub punktu obsługi klienta) na terenie miejscowości Baranów Sandomierski czynnego w dni robocze od godz. minimum od 800 do godz. 1500
b) Posiadanie bankomatu na terenie Baranowa Sandomierskiego
c) Realizację poleceń przelewu w wersji elektronicznej i papierowej, dokonywanie wypłat gotówkowych, eF
1.2. Pozostałe usługi bankowe:
a) wydawanie zaświadczeń o prowadzonym rachunku bankowym,
b) oprocentowanie środków na rachunkach bankowych,
1.3. Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej:
a) Instalacja systemu w Urzędzie oraz poszczególnych jednostkach,
b) Obsługa systemu,
c) Przeszkolenie pracowników,
d) Realizacja przelewów w formie elektronicznej,
e) Możliwość wydruku z systemu potwierdzenia dokonywanych operacji bankowych oraz stanu salda na dzień, w którym dokonano tych operacji,
f) Możliwość wydruku z systemu wyciągów wraz z załącznikami,
1.4. Udzielanie na wniosek Posiadacza rachunków krótkoterminowego kredytu
w rachunku bieżącym, po pozytywnej ocenie zdolności kredytowej i na podstawie odrębnej umowy z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, do wysokości określonej w Uchwale Rady Miasta i Gminy.
2. Zamówieniem niniejszym objęte winny być następujące jednostki organizacyjne Miasta i Gminy Baranów Sandomierski:
a) Urząd Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim,
b) Centrum Usług Wspólnych w Baranowie Sandomierskim,
c) Zespół Szkół i Placówek w Baranowie Sandomierskim
d) Zespół Szkól w Skopaniu
e) Zespół Szkół w Woli Baranowskiej
f) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ślęzakach
g) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dąbrowicy
h) Miejsko Gminny Ośrodek Kultury w Baranowie Sandomierskim
i) Gminny Zakład Użyteczności Publicznej w Baranowie Sandomierskim
j) Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Baranowie Sandomierskim
k) Środowiskowy Dom Samopomocy w Knapach
l) Samorządowy Żłobek w Baranowie Sandomierskim
m) Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Skopaniu
3. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest załączyć wzór umowy, której zapisy nie mogą być sprzeczne z treścią niniejszego zapytania ofertowego
.
III. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zadania w terminie: od dnia 01.04.2025r. do dnia 31.03.2029 r.
IV. Podstawy wykluczenia:
Z postepowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835 ze zm.).
V. Opis przygotowania oferty
1. Oferta musi obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2. Ofertę w formie pisemnej należy umieścić w zamkniętej kopercie opatrzonej następującymi napisami:
Oferta na:
,,Obsługę bankową budżetu Gminy Baranów Sandomierski oraz jej jednostek organizacyjnych"
Nie otwierać przed: 03.03.2025 r. godz. 10.00
3. Ofertę wysłaną za pośrednictwem poczty elektronicznej składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
1) wypełniony formularz oferty - wzór załącznik nr 1 do zapytania;
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 2 do zapytania;
3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
4) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
5. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
6. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
7. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
8. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
VI. Miejsce i termin składania/otwarcia ofert
1. Ofertę można złożyć (osobiście lub listownie) w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta
i Gminy Baranów Sandomierski, ul. Gen. Leopolda Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski - Sekretariat pok. nr 5 lub elektronicznie wysyłając na adres: zp@baranowsandomierski.pl w terminie do 03.03.2025 r. do godziny 10.00
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.03.2025 r. o godz. 10.15
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji Zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty nie będą podlegać odrzuceniu.
7. Negocjacje, o których mowa powyżej nie będą mogły prowadzić do zmiany treści zapytania ofertowego oraz będą dotyczyć wyłącznie tych elementów oferty, które podlegać będą ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
8. Jeżeli Zamawiający uzna po otwarciu ofert, że nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w odpowiedzi na zapytanie ofertowe.
9. Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy w odpowiedzi na zapytanie ofertowe złożą oferty, o Wykonawcach:
1) których oferty nie zostały odrzucone oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji;
2) których oferty zostały odrzucone;
10. Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert.
11. Podczas negocjacji Zamawiający zapewnia równe traktowanie wszystkich Wykonawców. Zamawiający nie udziela informacji w sposób, który mógłby zapewnić niektórym Wykonawcom przewagę nad innymi.
12. Prowadzone negocjacje będą miały charakter poufny. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.
13. Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców, których oferty złożone w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nie zostaną odrzucone, o zakończeniu negocjacji oraz zaprosi ich do składania ofert dodatkowych.
14. Zamawiający wyznaczy termin na złożenie ofert dodatkowych z uwzględnieniem czasu potrzebnego na przygotowanie tych ofert, z tym że termin ten nie będzie krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do składania ofert dodatkowych.
15. Zaproszenie do złożenia ofert dodatkowych będzie zawierać co najmniej:
1) nazwę oraz adres Zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego postępowania;
2) sposób i termin składania ofert dodatkowych oraz termin ich otwarcia.
16. Wykonawca będzie mógł złożyć ofertę dodatkową, która zawierać będzie nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.
17. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na zapytanie ofertowe.
18. Pierwotna oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
19. Oferta dodatkowa, która będzie mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlegać będzie odrzuceniu, a w takim przypadku obowiązująca będzie oferta pierwotna.
20. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu do składania ofert.
21. Oferenci zostaną pisemnie zawiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty.
VII. Kryteria oceny ofert
1. W odniesieniu do oferentów, którzy spełnili postawione warunki Zamawiajacy dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
Lp.
Kryteria oceny
Waga kryterium
1
Cena
1,0
Cena zostanie ustalona na podstawie poniższych parametrów:
o Liczba prowadzonych rachunków bankowych 54
o Liczba dokonywanych wypłat gotówkowych (średnia miesięczna) -50
o Przelewy w formie elektronicznej wewnętrzne (średnia miesięczna) -824
o Przelewy w formie elektronicznej zewnętrzne (średnia miesięczna) -1921
Liczba punktów za kryterium cena = (cena brutto najniższa spośród badanych ofert / cena brutto badanej oferty) * 100 * waga kryterium.
2. Zamawiajace zastrzega, że ilość podanych parametów określonych w ust. 1 może ulec zmianie.
3. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
VIII. Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami
Alina Zasadnia tel. 15 811 85 81 wew. 103 e-mail: zp@baranowsandomierski.pl
IX. Postanowienia ogólne
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
X. Załączniki
Złącznik nr 1 - wzór formularza ofertowego
Załącznik nr 2 - wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania