Numer sprawy: DLG-A 6538438
ZAPYTANIE O SZACUNKOWĄ WYCENĘ
1. ZAMAWIAJĄCY:
Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Al. Racławickie 1,
20 - 059 Lublin,
Tel. 81/ 448 55 33
Mail:joanna.kapron@umlub.pl

Jednostka merytoryczna: Dział Logistyki Uniwersytetu Medycznego w Lublinie cA
Osoba przygotowująca i prowadząca sprawę: Joanna Kaproń
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z KODAMI PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA W OPARCIU O WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA):
Dostawa i montaż wielokolorowego cytometru przepływowego (1 kpl.)
Kod CPV: 38430000 Aparatura do wykrywania i analizy
3. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA - w zależności od ustalonej w wyniku niniejszego
zapytania wartości szacunkowej zamówienia.
4.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIE W CELU
SZACOWANIA WARTOŚCI ZAMÓWIENIA:
1.
Cena szacunkowa powinna zostać sporządzona zgodnie z Formularzem oferty naszacunkową wycenę stanowiącym załącznik nr 2 i uwzględniać wszystkie koszty związane z
prawidłową realizacją dostawy i montażu objętej niniejszym zapytaniem. Ofertę należy
sporządzić w języku polskim a cenę podać w polskich złotych (PLN).
2.
Odpowiedź na ogłoszenie powinna zawierać w szczególności nazwę i adres, NIP/REGON,
numer telefonu, adres email oraz być podpisana przez osobę składającą odpowiedź lub
osobę/osoby upoważnione do jej reprezentowania.
3.
W podanej cenie szacunkowej Wykonawca powinien przewidzieć wszystkie okoliczności,
które mogą mieć wpływ na cenę przedmiotu zapytania, w tym uwzględnić wszelkie koszty jakie
poniósłby Wykonawca z tytułu należytej i zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji
przedmiotu zapytania, kompletnego z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć.
5. MIEJSCE, SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Termin składania odpowiedzi na zapytanie upływa w dniu 28 lutego 2025 r.
2. Kompletne odpowiedzi na Zapytanie należy przesłać drogą mailową na adres mailowy:
joanna.kapron@umlub.pl w tytule e-maila proszę wpisać: ,,Szacowanie wartości
zamówienia - dostawa i montaż wielokolorowego cytometru przepływowego"
3. Oferta złożona w formie elektronicznej musi zostać opatrzona kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - w formatach danych
określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r.
poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust.
1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu
zaufanego oraz podpisu osobistego następująco:
- zaleca się aby dokumenty w formacie pliku "pdf" były podpisywane formatem PAdES.- Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w innych niż "pdf" formatach plików,
wówczas należy użyć formatu XAdES oraz dołączyć plik źródłowy.
4. Osobą upoważniania do kontaktu w sprawie pozostaje - Pani Joanna Kaproń, mail:
joanna.kapron@umlub.pl, tel. 81 448 55 33
6. DODATKOWE INFORMACJE
1.
Niniejsze zapytanie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie
stanowi zobowiązania Uniwersytetu Medycznego w Lublinie do wyboru jakiejkolwiek ze
złożonych ofert. Zapytanie ma na celu określenie wartości szacunkowej niezbędnej do
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami
ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.
Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego, ani
zaproszeniem do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Niniejsze
szacowanie wartości zamówienia ma na celu tylko i wyłącznie oszacowanie wartości
zamówienia zgodnie z ustawą PZP, w związku z planowaną realizacją zamówienia.
7. INFORMACJA NA TEMAT PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwanym RODO) administrator danych -
Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, tel. +48 81448 5000
NIP: 712-01-06-911, REGON: 000288716, www: http://www.umlub.pl/ informuje, że
przetwarza Pani/Pana dane osobowe.
2.
Punkt kontaktowy w sprawach dotyczących danych osobowych: Inspektor OchronyDanych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, adres e-mail: IOD@umlub.pl lub pisemnie
na adres administratora danych.
3.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz f
RODO w celu oszacowania wartości zamówienia.
4.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne realizacji celu
przetwarzania.
5.
Odbiorcami danych osobowych zgromadzonych w związku z realizacją umowy będą
wyłącznie osoby lub podmioty uprawnione do ich otrzymania na mocy przepisów prawa
powszechnego, mogą one zostać również przekazane podmiotom współpracującym z
Administratorem danych w oparciu o umowy powierzenia zawarte zgodnie z 28 RODO,
m.in. w związku ze wsparciem w zakresie IT, czy obsługą korespondencji lub zostać
udostępnione samodzielnym
6.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów
określonych powyżej.
7.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8.
Posiada Pani/Pan: prawo dostępu do danych osobowych, prawo żądania
sprostowania/poprawienia danych osobowych; prawo żądania usunięcia danych
osobowych; prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo
wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych; prawo do
przenoszenia Pani/Pana danych osobowych; prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego.
9. INFORMACJA NA TEMAT ZACHOWANIA POUFNOŚCI W ZAKRESIE ZAWARTYCH
W POWYŻSZYM ZAPYTANIU O SZACUNKOWĄ WYCENĘ
Informacja na temat zachowania poufności w zakresie zawartych w niniejszym zapytaniu:a) Wykonawca, że zobowiązuję się do zachowania poufności w zakresie informacji
zawartych w zapytaniu o szacunkową wycenę, w szczególności: informacji
marketingowych, promocyjnych, komercyjnych i finansowych, dotyczących badania, prac
eksperymentalnych, rozwoju, szczegółów realizowanego projektu i specyfikacji, informacji
finansowych, wymagań dotyczących zamówień, zakupu produkcji i informacji
przekazanych lub dostarczonych jednej Stronie przez drugą Stronę, danych technicznych,
tajemnicy handlowej, pozytywnego i negatywnego know-how, w tym informacji
dotyczących produktów lub planów usług, prognoz finansowych, projektów, marketingu
lub finansów oraz sposób organizacji pracy, które to informacje są określone jako poufne
lub stanowią własność Zamawiającego i nie są powszechnie dostępne, w związku z czym
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16
kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Obowiązek zachowania poufności
dotyczy wszystkich informacji poufnych, utrwalonych w jakikolwiek sposób na
jakichkolwiek nośnikach tradycyjnych lub elektronicznych, a także informacji
nieutrwalonych (zapamiętanych). Informacje poufne obejmują również dyskusje i
korespondencję między Stronami zarówno mailową jak i papierową.
b) Obowiązek zachowania poufności obowiązuje bezterminowo zarówno w czasie trwania
procedury szacowania wartości zamówienia jak i po jej zakończeniu, zwłaszcza jeśli
ujawnienie takiej informacji byłoby sprzeczne z interesem Zamawiającego