Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Jarocinie
ul. Gajówka 1
63-200 Cielcza
Telefon: 62-747-34-87
Faks: 62-747-34-80
Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Jarocinie eJ
Cielcza, ul. Gajówka 1
63-200 Jarocin
tel.: 62 747 34 87
fax: 62 747 34 80
www.pwikjarocin.pl
e-mail: pwik@pwikjarocin.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie zadania pn.: ,,Świadczenie usług ochrony osób i mienia"
I. ZAMAWIAJĄCY, NAZWA ZAMÓWIENIA I TRYB JEGO UDZIELENIA
1. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Jarocinie
63-200 Jarocin, Cielcza, ul. Gajówka 1
tel.: +48 62 747 34 87, fax: +48 62 747 34 80
www.pwikjarocin.pl
pwik@pwikjarocin.pl
godziny pracy: dni robocze w godz. 7.00 - 15.00
zwane dalej PWiK Sp. z o.o. w Jarocinie lub Zamawiającym, zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia pod nazwą: ,,Świadczenie usług ochrony osób i mienia".
2. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) (dalej: ,,ustawa Pzp"), chyba że w zapytaniu wyraźnie wskazano inaczej,
II. INFORMACJE OGÓLNE O POSTĘPOWANIU
1. Niniejsze zapytanie ofertowe z załącznikami oraz ewentualnymi późniejszymi uzupełnieniami stanowi komplet materiałów niezbędnych do przygotowania oferty.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie oferty, oświadczeń i innych dokumentów ani na korespondencję w innych językach, jeżeli nie towarzyszy im tłumaczenie na język polski.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty niezależnie od wyniku postępowania.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz PWiK Sp. z o.o. w Jarocinie usług ochrony osób i mienia w rozumieniu i zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 ze zm.), polegającej na interwencji na każdy sygnał odebrany z chronionych obiektów:
1) Stacja Uzdatniania Wody przy ul. Poznańskiej w Jarocinie,
2) Stacja Uzdatniania Wody przy ul. Brandowskiego w Wilkowyi,
3) Stacja Uzdatniania Wody w Stefanowie,
4) Stacja Uzdatniania Wody w Potarzycy,
5) Oczyszczalnia Ścieków w Cielczy,
6) Oczyszczalnia Ścieków w Witaszycach.
Stacje uzdatniania wody obejmują także przynależne im studnie głębinowe. Interwencja ma zmierzać do udaremnienia zaistnienia szkody w mieniu PWiK Sp. z o.o. w Jarocinie oraz mieniu innych osób znajdujących się w obiekcie lub szkody na osobach znajdujących się w obiekcie.
2. PWiK Sp. z o.o. w Jarocinie posiada ,,Plan Ochrony Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Jarocinie", będący w ewidencji Wojewody Wielkopolskiego. Podmiot sprawujący ochronę ma obowiązek sprawowania ochrony zgodnie z w/w uzgodnionym planem ochrony.
3. Wykonawca musi posiadać wymagane prawem uprawnienia do świadczenia usług w zakresie ochrony mienia oraz niezbędne siły i środki do realizacji zadań wynikających z przedmiotu zamówienia.
4. Ochrona obiektów będzie realizowana przez koncesjonowany podmiot spełniający wymogi stawiane specjalistycznym uzbrojonym formacjom ochronnym w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych
i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych Uzbrojonego Stanowiska Interwencyjnego (USI) wraz z reakcją Grupy Interwencyjnej (GI) oraz wystawiania Posterunku Doraźnego (PD) w celu podejmowania doraźnych działań ochronnych w miejscu wymagającym wzmocnieniu ochrony, w szczególności w przypadku wystąpienia nagłego zdarzenia.
5. Rodzaj służby:
1) Uzbrojone Stanowisko Interwencyjne (USI) - sprawujące stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia z chronionego obiektu oraz podejmujące decyzję o rozdzieleniu środków niezbędnych do usunięcia zagrożenia,
2) Grupa Interwencyjna (GI) - co najmniej dwóch uzbrojonych pracowników ochrony, którzy po uzyskaniu za pośrednictwem Uzbrojonego Stanowiska Interwencyjnego (USI) informacji z urządzeń lub systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób lub mienia wspólnie udają się na teren obiektu podlegającego obowiązkowej ochronie, w celu sprawdzenia stanu ich bezpieczeństwa lub realizacji zadań ochrony osób lub mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej,
3) Posterunek Doraźny (PD) - wystawiany w miejscu, które wymaga wzmocnienia ochrony, w tym innego rodzaju służby, bądź w miejscu i czasie nie objętym ochroną stała w przypadku wystąpienia nagłego zdarzenia.
6. Dyslokacja służby:
1) Uzbrojone Stanowisko Interwencyjne (USI) - pomieszczenia służbowe Uzbrojonego Stanowiska Interwencyjnego (USI) mieszczą się w siedzibie podmiotu sprawującego ochronę lub w innym miejscu prowadzonej działalności koncesjonowanego przedsiębiorcy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, który uzyskał koncesję na prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia,
2) Grupa Interwencyjna (GI) - zmotoryzowana, dwuosobowa, uzbrojona w broń palną bojową. Pracownicy ochrony realizują zadania ochrony w pojeździe z logo podmiotu sprawującego ochronę w odległości umożliwiającej dojazd w czasie nie dłuższym niż 15 minut,
3) Posterunek Doraźny (PD) - ma charakter tymczasowy i wystawiany jest w obiekcie chronionym w razie konieczności wzmocnienia ochrony w przypadku wystąpienia zdarzenia nagłego lub awarii systemu sygnalizacji włamania i napadu.
7. Obsada służby i czas jej pełnienia:
1) Uzbrojone Stanowisko Interwencyjne (USI) - bezpośrednia ochrona fizyczna polegająca na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych - uzbrojeni, kwalifikowani pracownicy ochrony fizycznej posiadający legitymację osoby dopuszczonej do posiadania broni. Usługa realizowana w systemie całodobowym (co najmniej jedna osoba na zmianę, dwie osoby na dobę). Zmiany nie przekraczają 12 godzin,
2) Grupa Interwencyjna (GI) - bezpośrednia ochrona fizyczna doraźna - w składzie co najmniej 2-osobowym, uzbrojeni, kwalifikowani pracownicy ochrony fizycznej, pracujący na dwie zmiany po 12 godzin (co najmniej cztery osoby w ciągu doby), nadzorowana przez kierownika zmiany nadzorującego pracę pracowników ochrony. Podejmująca interwencję na miejscu zdarzenia po wysłaniu sygnału alarmu lub wezwania w czasie nie dłuższym niż 15 minut. Grupa interwencyjna przebywa w rejonie działania w pojeździe oznakowanym logo podmiotu sprawującego ochronę,
3) Posterunek Doraźny (PD) - wystawiany w przypadku awarii systemu sygnalizacji włamania i napadu do 12 godzin jeden kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej posiadający legitymację osoby dopuszczonej do posiadania broni, powyżej 12 godzin dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej posiadających legitymację osoby dopuszczonej do posiadania broni,
Maksymalny czas pracy kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej nie przekroczy
12 godzin w ciągu doby na rzecz chronionego obiektu. Rozpoczęcie i zakończenie zmian
zapewnia ciągłość służby.
8. Uzbrojenie i wyposażenia pracowników ochrony w poszczególnych rodzajach służb:
1) Uzbrojone Stanowisko Interwencyjne (USI) - bezpośrednia ochrona fizyczna polegająca na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych - co najmniej jeden kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej, na swym wyposażeniu posiada:
a) broń palna bojowa w postaci pistoletów lub rewolwerów centralnego zapłonu o kalibrach od 6 mm do 12 mm wraz z przysługującą połową normatywu amunicji - 1 egz.
b) radiotelefon bazowy - 1 szt.
c) telefon komórkowy - 1 szt.
d) telefon stacjonarny - 1 szt.
e) apteczka - 1 szt.
2) Grupa Interwencyjna (GI) - na wyposażeniu posiada:
a) broń palna bojowa w postaci pistoletów lub rewolwerów centralnego zapłonu o kalibrach od 6 mm do 12 mm wraz z przysługującym normatywem amunicji - 2 egz.
b) pałka służbowa - 2 szt.
c) kajdanki zakładane na ręce - 2 szt.
d) latarkę - 2 szt.
e) opatrunek osobisty - 2 szt.
f) telefon komórkowy - 1 szt.
Ponadto grupa interwencyjna na swym wyposażeniu posiada pojazd oznakowany logo podmiotu sprawującego ochronę.
3) Posterunek Doraźny (PD) - każdy kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej posiada takie samo wyposażenie i uzbrojenie jak pracownik grupy interwencyjnej.
9. Zadania dla pracowników ochrony w poszczególnych rodzajach służb:
1) Uzbrojone Stanowisko Interwencyjne (USI) - kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej, którego zadania będą:
a) weryfikowanie sygnałów alarmowych,
b) podejmowanie decyzji o wysłaniu grupy interwencyjnej do chronionego obiektu,
c) utrzymywanie ciągłej łączności z grupą interwencyjną,
d) sporządzanie dokumentacji z podejmowanych działań,
e) podejmowanie decyzji o potrzebie niezwłocznego powiadamiania Policji np. w przypadku uzasadnionego podejrzenia napadu,
2) Grupa Interwencyjna (GI) - po otrzymaniu sygnału alarmu lub wezwania Grupa Interwencyjna (GI):
a) natychmiast udaje się w okolice chronionego obiektu,
b) podejmuje weryfikację sygnału,
c) nie dopuszcza do zatarcia śladów w przypadku stwierdzenia przestępstwa,
d) podejmuje działania zmierzające do ujęcia sprawców poza obiektem chronionym,
e) ustala świadków,
f) nie dopuszcza osób postronnych na miejsce zdarzeń,
3) Posterunek Doraźny (PD) - do jego zadań należeć będzie utrzymywanie dotychczasowego poziomu bezpieczeństwa w razie awarii systemu sygnalizacji włamania i napadu lub innego zaistniałego niebezpieczeństwa lub też zagrożenia.
10. Wykonawca udostępni czynny całodobowo numer telefonu do wezwań grupy interwencyjnej.
11. PWiK Sp. z o.o. w Jarocinie jest zobowiązany do:
1) utrzymania systemu alarmowego w należytej sprawności technicznej poprzez systematyczne konserwowanie urządzeń przez instalatora,
2) dokonywanie okresowej kontroli prawidłowości działania systemu poprzez wywoływanie alarmu kontrolnego, które to wywołanie musi być uzgodnione z Wykonawcą poprzez podanie indywidualnego kodu identyfikacyjnego.
IV. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
Zamawiający nie przewiduje udzjelenia zamówień uzupełniających.
VI. NIEDOPUSZCZALNOŚĆ OFERT WARIANTOWYCH
Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert wariantowych.
VII. ZMIANY ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego.
2. Jeżeli w wyniku zmiany treści niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
VIII. TERMIN WYKONANIA (CYKL REALIZACJI) ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia 01.03.2025 r. do dnia 28.02.2026 r.
IX. UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania pocztą elektroniczną (na adres: pwik@pwikjarocin.pl, faksem (nr 62 747 34 80) albo pisemnie. Wskazane jest przekazywanie wniosków o wyjaśnienie (pytań), zwłaszcza przy większej ich objętości, pocztą elektroniczną w postaci edytowalnej, tj. umożliwiającej wpisanie wyjaśnień (odpowiedzi).
2. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż do dnia 26.02.2025 r. włącznie - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści wpłynął do Zamawiającego nie później niż do dnia 26.02.2025 r. do godz. 12.00. Na wnioski (pytania) otrzymane po tym terminie Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić je bez rozpoznania.
3. Ewentualne przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu do składania wniosków i pytań.
X. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
1. Ofertę wraz załącznikami należy złożyć na adres e-mail: pwik@pwikiarocin.pl (wówczas oferta oraz wszystkie załączniki powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym) albo w sekretariacie Zamawiającego - Cielcza, ul. Gajówka 1, 63-200 Jarocin (wówczas oferta oraz wszystkie załączniki powinny być podpisane odręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy).
2. W przypadku wezwania przez Zamawiającego do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, oświadczenia, dokumenty lub pełnomocnictwa należy przedłożyć (złożyć/uzupełnić/poprawić) w formie wskazanej w wezwaniu.
3. Zamawiający oświadcza, iż osobami upoważnionymi do porozumienia się z Wykonawcami jest: Tomasz Olszak, tel. 62 747 34 87, e-mail tomasz.olszak@pwikjarocin.pl w godz. pomiędzy 7:00 a 15:00 od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni wolnych od pracy i dni ustawowo wolnych od pracy (dni świątecznych).
4. Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Jarocinie, Cielcza, ul. Gajówka 1, 63-200 Jarocin.
5. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Witold Ruciński, kontakt: iodo@jarocin.pl.
6. Informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się na stronie: https://www.e-bip.org.pl/pwikjarocin/18740.
XI. PODSTAWY WYKLUCZENIA ORAZ WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Zamawiający wykluczy Wykonawców z niniejszego postępowania, zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Zamawiający wykluczy również Wykonawców z niniejszego postępowania, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
3. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) posiada koncesję na prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.
XII. FORMA I ZAWARTOŚĆ OFERTY
1. Ofertę stanowią:
1) formularz oferty zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do zapytania,
2) pełnomocnictwo - musi zostać dołączone do oferty w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy składa pełnomocnik,
3) koncesja na prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.
2. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami ma być sporządzona i złożona w jednym egzemplarzu.
3. Oczekuje się, by wszystkie zapisane strony oferty były ponumerowane.
4. Ofertę należy napisać w języku polskim, w sposób trwały (np. na komputerze, maszynie
do pisania, długopisem lub nieścieralnym atramentem). Do dokumentów w językach obcych należy załączyć ich tłumaczenia na język polski.
5. Ofertę należy podpisać przy zachowaniu następujących zasad:
1) oferta, oświadczenia lub dokumenty mają być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wynikającymi z właściwego rejestru),
2) ofertę wraz załącznikami należy złożyć na adres e-mail: pwik@pwikjarocin.pl (wówczas oferta oraz wszystkie załączniki powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym) albo w sekretariacie Zamawiającego - Cielcza, ul. Gajówka 1, 63-200 Jarocin (wówczas oferta oraz wszystkie załączniki powinny być podpisane odręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy),
3) w przypadku, gdy za Wykonawcę działa pełnomocnik, stosowne pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do podjęcia których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6. Wszystkie miejsca, w których naniesiono zmiany, muszą być czytelnie oznaczone i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (tyle osób, ile jest wymaganych do reprezentacji).
7. W przypadku składana oferty w sekretariacie Zamawiającego, ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Oczekuje się, że oferta zostanie:
1) opisana - z podaniem nazwy i adresu Wykonawcy, co umożliwi zwrot oferty bez otwierania w uzasadnionych przypadkach; w przypadku oferty wspólnej kilku podmiotów należy na kopercie podać nazwy ich wszystkich oraz nazwę i adres pełnomocnika,
2) zaadresowana do Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Jarocinie, 63-200 Jarocin, Cielcza, ul. Gajówka 1,
3) oznaczona tematem zapytania (z ewentualnym określeniem charakteru oferty: Oferta zamienna lub Wycofanie oferty).
XIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 kolejnych dni począwszy od dnia składania ofert włącznie.
2. Wykonawca samodzielnie dowolną ilość razy na dowolny okres lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek odpowiedzieć i może odmówić.
3. Oferta Wykonawcy, który nie wyraził zgody, na przedłużenie terminu związania ofertą podlega odrzuceniu.
XIV. OBLICZENIE CENY OFERTOWEJ
1. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia w sposób wskazany w ofercie.
2. Cena ofertowa stanowi wynagrodzenie ryczałtowe.
3. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu
zamówienia.
4. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Kwoty należy zaokrąglić do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
5. W przypadku błędu w podsumowaniu Zamawiający jako prawidłowe uzna ceny poszczególnych zakresów prac i w konsekwencji poprawi błąd rachunkowy w podsumowaniu.
XV. ROZLICZENIA W WALUTACH OBCYCH
1. Nie dopuszcza się rozliczania zamówienia w walutach innych niż polskie złote.
2. Cenę oferty należy podać w złotych polskich.
3. Złożenie oferty w obcej walucie stanowi błąd w obliczeniu ceny będący podstawą do odrzucenia oferty.
XVI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę wraz załącznikami należy złożyć na adres e-mail: pwik@pwikjarocin.pl (wówczas oferta oraz wszystkie załączniki powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym) albo w sekretariacie Zamawiającego - Cielcza, ul. Gajówka 1, 63-200 Jarocin (wówczas oferta oraz wszystkie załączniki powinny być podpisane odręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy) w terminie do dnia 27.02.2025 r. do godz. 12.00.
2. Decydująca jest data i godzina dostarczenia oferty, a nie data nadania. Za dostarczenie oferty w terminie przez pocztę lub kuriera do wskazanego pokoju odpowiada Wykonawca.
XVII. OFERTY ZAMIENNE I WYCOFANIE OFERTY
1. Wykonawca w dowolnym czasie przed upływem terminu składania ofert może: @ wycofać swoją ofertę lub (b) zmienić swoją ofertę.
2. W celu wycofania należy złożyć odpowiednie oświadczenie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy, z dopiskiem: ,,Wycofanie oferty - ochrona".
3. W celu zmiany oferty należy złożyć w kopercie oznaczonej numerem postępowania, nazwą Wykonawcy, z dopiskiem: ,,Oferta zamienna - ochrona" nową ofertę na cały zakres objęty postępowaniem lub na jego część z wyraźnym określeniem, jakiej części pierwotnej oferty dotyczy zmiana.
XVIII.MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 27.02.2025 r. o godzinie 12.15, w siedzibie Zamawiającego, Cielcza, ul. Gajówka 1, parter budynku - biuro nr 11.
XIX. WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
1. Po zbadaniu poprawności pod względem formalnym i merytorycznym nieodrzucona oferta zostanie oceniona według następujących kryteriów:
1) KRYTERIUM I - Oferowana cena brutto 100 %
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Zamawiający może unieważnić postępowanie, w przypadku braku zapewnienia źródeł finansowania zamówienia.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji z Wykonawcą.
XX. ZAWARCIE UMOWY
1. Wykonawca zobligowany jest do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
2. W przypadku kiedy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.