Grójecki Ośrodek Kultury
eC
Józefa Piłsudskiego 3
Grójec 05-600
48-664-23-06
sekretariat@gokgrojec.pl
Grójecki Ośrodek Kultury zwraca się z zapytaniem ofertowym na obsługę imprezy masowej pn. ,,Święto Kwitnących Jabłoni" w dniach 24-25 maja 2025 r. Targowisko Miejskie w Kobylinie, 05-600 Grójec.
Zakres oferty obejmuje:
1. Wykonanie przez Agencję Ochrony ,,Planu zabezpieczenia imprezy masowej", (przygotowanie pozostałych dokumentów, tj. Regulaminy imprezy, itp. pozostają po stronie Organizatora).
2. Obsługę agentów ochrony w następującej specyfikacji:
o 23.05.2025 r. w godzinach 20.00-8:00 - 2 ochroniarzy do zabezpieczenia sceno techniki
o 24.05.2025 r. w godzinach 8:00 - 12:00 - 4 pracowników do wygrodzenia terenu imprezy barierką lekką około 220 płotków , a następnie złożenie ich po imprezie 25 maja,
o 24.05.2025 r. w godzinach 14:00- 00:30 odpowiednią liczbę agentów do zabezpieczenie imprezy o charakterze masowym.
o 24.05.2025 r. w godzinach 00:30 - 8:00 - 4 agentów do zabezpieczenia terenu imprezy tj. garderoby, sceno -technika, toalety przenośne.
o 24.05.2025 r. wyznaczyć 2 osoby do pomocy w rozładunku i załadunku sprzętu artystom (podczas prób 12-13 godziny oraz po koncercie 22:00-23:00)
o 25.05.2025 r. w godzinach 14:00 - 23:00 odpowiednią liczbę agentów na zabezpieczenie imprezy o charakterze masowej.
o 25.05.2025 r w godzinach 23.00-6:00 - 2 ochroniarzy do zabezpieczenia sceno techniki
Informacje dotyczące imprezy masowej - miejsce imprezy Targowisko Miejskie w Kobylinie k/Grójca, przewidywana ilość uczestników każdego dnia imprezy 3000 osób. Teren imprezy podlegający ochronie jako teren imprezy masowej to ok. 5000mkw /impreza masowa, ilość agentów ochrony zgodna z Ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych/. Impreza nie jest imprezą podwyższonego ryzyka. Dodatkowo po jednym agencie ochrony dla Gwiazdy wieczoru każdego dnia.
Oferta powinna zawierać także informacje i dokumenty potwierdzające uprawnienia Agencji do zabezpieczania imprez masowych oraz informację o posiadaniu przeszkolonego kierownika ochrony oraz pracowników. Dodatkowym atutem będą ksera rekomendacji potwierdzające doświadczenie w zabezpieczaniu podobnych imprez masowych.
Prosimy o podanie stawki roboczogodzinowej oraz kosztorysu podsumowującego uwzględniającego koszt netto i brutto za wykonanie w/w usług wraz z planem zabezpieczenia imprezy masowej.
Wśród najważniejszych kryteriów będą: cena oraz udokumentowane doświadczenie w obsłudze imprez masowych.
Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą, prosimy o składanie ofert w kopertach do sekretariatu Grójeckiego Ośrodka Kultury lub pocztą polską na adres: Piłsudskiego 3, 05-600 Grójec, z dopiskiem: oferta na ochronę, do dnia 14 marca 2025 roku
Program godzinowy imprezy zostanie przedstawiony oferentowi, którego oferta zostanie zaakceptowana jako najkorzystniejsza dla Organizatora. Wybór oferty nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od zamknięcia nadsyłania ofert ( 25 marca) Organizator zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z firmą, której oferta zostanie wybrana.
Szczegółowych informacji można uzyskać pod numerem telefonu 048/664-23-06 wew. 15. lub drogą mailową: szymon.wojcik@gokgrojec.pl sekretariat@gokgrojec.pl
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor GOK.
2) Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych w sprawie przeprowadzenia postępowania ofertowego i podpisania umowy na realizację zadania publicznego.
3) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotyczą, nie jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania wymaganych danych jest brak możliwości przeprowadzenia postępowania ofertowego i podpisania umowy na realizację zadania publicznego.
4) Dane osobowe mogą być ujawnione jedynie właściwie upoważnionym osobom fizycznym, prawnym lub innym odbiorcom posiadającym podstawę prawną żądania dostępu do danych osobowych oraz odbiorcom, którym muszą zostać ujawnione dane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5) Administrator będzie przechowywać Państwa dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, a następnie przez okres wynikający z zasad określonych w Rozporządzeniu z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
6) W uzasadnionych przypadkach przysługują Pani/Panu następujące prawa: prawo dostępu, prawo do sprostowania, prawo do ograniczenia, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do usunięcia, prawo do przenoszenia, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.