https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/218740

Ogłoszenie nr 2025-89073-218740
Przedsięwzięcie będzie składało się z wykonania zadaszenia i przeszklenia letniego ogrodu w celu stworzenia włoskiej pizzerii, w miejscowości Białystok przy ulicy Włókienniczej 5. W obszarze przedsięwzięcia dokupione zostaną niezbędne urządzenia, by Pizzeria mogła funkcjonować. Elementem inwestycji będzie również zakup i instalacja systemu fotowoltaicznego.
Status ogłoszenia: Opublikowane

Termin składania ofert

2025-03-17

Data opublikowania ogłoszenia

2025-03-07

Data ostatniej zmiany

2025-03-07 15:27:51

Planowany termin podpisania umowy

2025-03

OGŁOSZENIE

OFERTY

PYTANIA
Powstaje w kontekście projektu

KPOD.01.03-IW.01-6746/24 - Przedsięwzięcie będzie składało się z wykonania zadaszenia i przeszklenia letniego ogrodu w celu stworzenia włoskiej pizzerii, w miejscowości Białystok przy ulicy Włókienniczej 5 (...)

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje w niniejszym Zapytaniu ofertowym zamówień uzupełniających.

Warunki zmiany umowy

1. Aneksowanie warunków umowy z Wykonawcą jest dopuszczalne wyłącznie w następujących okolicznościach:
a) W przypadku zmiany wartości umowy, tj. zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Oferenta przedmiotu zamówienia;
b) W przypadku rozwiązania umowy z Zamawiającym, a Towarzystwem Inwestycji Społeczno-Ekonomicznych Spółką Akcyjną;
c) Zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku wystąpienia w toku realizacji Projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w celu należytej realizacji Projektu;
d) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w sytuacji, kiedy będzie to związane z pojawieniem się nowych informacji, faktów uniemożliwiających realizacje umowy w pierwotnym kształcie, wyłącznie z przyczyn niemożliwych do przewidzenia na etapie jej zawierania oraz pod warunkiem, że nie będzie to miało wpływu na cele i rezultaty Projektu, a zmiana będzie wprowadzona dla dobra projektu. Wprowadzenie zmiany nastąpi w drodze porozumienia obu Stron Umowy.
e) Zmiany w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy:
- zmiany w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy w wyniku przyczyny zewnętrznej niezależnej od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością terminowej realizacji przedmiotu zamówienia, np. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, w szczególności: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,
f) Zmiany sposobu spełnienia świadczenia - zmiany technologiczne, w szczególności:
- niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
- pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
- pojawienie się nowszej technologii wykonania łodzi pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
- konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji;
- w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia;
- konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
g) Wystąpienia siły wyższej, której nie można było przewidzieć wcześniej na podstawie dostępnej wiedzy.
2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.

Czy dopuszczalna oferta częściowa?

TAK

Dane adresowe ogłoszeniodawcy

Probart sp. z o.o.

Włókiennicza 5

15-464 Białystok

NIP: 9661539806

Osoby do kontaktu

Maciej Bartosz Sochoń

tel.: 660460213

e-mail: sochon.bartek@gmail.com

Części zamówienia

Część 1
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku
Czy dopuszczalne oferty wariantowe

NIE

Przedmioty zamówienia
Dostawa
Dostawy inne
Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku hotelu Villa Tradycja w Białymstoku, przeprowadzenie szkolenia z obsługi instalacji fotowoltaicznej, a także doradztwo i wsparcie w zakresie ekonomicznego zarządzania instalacją fotowoltaiczną (szczegółowa specyfikacja znajduje się w Załączniku nr 6 do Zapytania - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia), w tym część I zamówienia obejmuje:
a) Część I: dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku hotelu Villa Tradycja w Białymstoku.
2. Przedmiotem zamówienia objętym prawem opcji jest część I: dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku hotelu Villa Tradycja w Białymstoku (zgodnie ze szczegółowym zakresem przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji).

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarto w Zapytaniu ofertowym (załącznik).

Okres gwarancji

Min. okres gwar. od dn. podp. obustronnego bezuster. protok. odbioru: 25l - panele PV, 12l - falownik, 30 l - wydajność paneli PV i spadek ich mocy do max. 86%, 5l - na wykonane prace montażowe.

Kody CPV

09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 Instalacje słoneczne

45261215-4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

Miejsca realizacji

adres

Kraj

Polska

Województwo

podlaskie

Powiat

Białystok

Gmina

Białystok

Miejscowość

Białystok

Harmonogram
Etap 1

Początek realizacji

2025-03-21

Koniec realizacji

2025-05-20

Czy występuje płatność częściowa

TAK

Opis

Pełna realizacja części I przedmiotu zamówienia.

Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis

Zamawiający określa, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Oferent wykaże, że:
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą co najmniej 80 000,00 PLN (dot. części I zamówienia).
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 60 000,00 PLN (dot. części I zamówienia).

Weryfikacja spełnienia ww. warunku będzie prowadzona na podstawie następujących dokumentów:
a. aktualnej, opłaconej na dzień upływu terminu składania ofert, polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
b. aktualnego, tj. nie starszego niż 3 miesiące przed dniem złożenia oferty dokumentu bankowego, np. zaświadczenia z banku lub wyciągu bankowego potwierdzającego dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową.

Typ

Wiedza i doświadczenie

Opis

Zamawiający określa, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Oferent wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie (tj. zakończył) co najmniej pięć dostaw wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 25 kW każda, przy czym co najmniej jedna obejmowała montaż instalacji na dachu budynku (dotyczy I części zamówienia).

Weryfikacja spełnienia ww. warunku będzie prowadzona na podstawie oświadczeń Oferenta, o których mowa w Załączniku nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego oraz przedstawionych dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, protokoły odbioru bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były realizowane.

Typ

Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń

Opis

Oferta musi zawierać:
a) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania, wraz z takimi dokumentami jak:
b) Specyfikacje techniczne proponowanych rozwiązań, o czym mowa w Pkt 3.4 niniejszego Zapytania ofertowego;
c) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowo-osobowych - Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania;
d) Oświadczenie o niekaralności - Załącznik nr 3 a) lub 3 b) do niniejszego Zapytania ofertowego (do wyboru w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej),
e) Zaświadczenia o niezaleganiu w płatności składek wobec ZUS i zaświadczenia o niezaleganiu w płatności podatków wobec US,
f) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, w tym dokumenty potwierdzające zdolność finansową i ekonomiczną, o czym mowa w Pkt 6.2 oraz dokumenty potwierdzające zdolność techniczną, o czym mowa w Pkt 6.3 niniejszego Zapytania ofertowego - Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania (dotyczy I części zamówienia);
g) Pełnomocnictwo do reprezentowania Oferenta w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie (jeżeli dotyczy),
h) Oświadczenie, z którego wynika, zakres prac wykonywanych przez poszczególnych Oferentów w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie (jeżeli dotyczy),
i) Pełnomocnictwo do reprezentowania Oferenta, jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Oferenta wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy);
j) Oświadczenie w zakresie przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa narodowego - Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe

TAK

Opis

Punkty za kryterium ,,Cena w PLN brutto" zostaną obliczone według wzoru:
C = (Cn/Cb) x 60 pkt.
gdzie:
C - ilość punktów za kryterium ,,Cena w PLN brutto",
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena oferty badanej.

Czy kryterium cenowe

NIE

Opis

Punkty za kryterium ,,Termin realizacji zamówienia w dniach" (T) będą przyznawane w następujący sposób:
- 60 dni - 0 pkt,
- 59 - 50 dni - 15 pkt,
- 49 - 40 dni - 25 pkt,
- Poniżej 40 dni - 40 pkt.
Część 2
Szkolenie z obsługi instalacji fotowoltaicznej
Czy dopuszczalne oferty wariantowe

NIE

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi szkoleniowe
Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku hotelu Villa Tradycja w Białymstoku, przeprowadzenie szkolenia z obsługi instalacji fotowoltaicznej, a także doradztwo i wsparcie w zakresie ekonomicznego zarządzania instalacją fotowoltaiczną (szczegółowa specyfikacja znajduje się w Załączniku nr 6 do Zapytania - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia), w tym część II zamówienia obejmuje:
b) Część II: szkolenie z obsługi instalacji fotowoltaicznej.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarto w Zapytaniu ofertowym (załącznik).

Okres gwarancji

Nie dotyczy.

Kody CPV

80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80500000-9 Usługi szkoleniowe

Miejsca realizacji

adres

Kraj

Polska

Województwo

podlaskie

Powiat

Białystok

Gmina

Białystok

Miejscowość

Białystok

Harmonogram
Etap 1

Początek realizacji

2025-03-21

Koniec realizacji

2025-05-25

Czy występuje płatność częściowa

TAK

Opis

Pełna realizacja części II przedmiotu zamówienia.

Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ

Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń

Opis

Oferta musi zawierać:
a) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania, wraz z takimi dokumentami jak:
b) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowo-osobowych - Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania;
c) Oświadczenie o niekaralności - Załącznik nr 3 a) lub 3 b) do niniejszego Zapytania ofertowego (do wyboru w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej),
d) Zaświadczenia o niezaleganiu w płatności składek wobec ZUS i zaświadczenia o niezaleganiu w płatności podatków wobec US,
e) Pełnomocnictwo do reprezentowania Oferenta w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie (jeżeli dotyczy),
f) Oświadczenie, z którego wynika, zakres prac wykonywanych przez poszczególnych Oferentów w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie (jeżeli dotyczy), cA
g) Pełnomocnictwo do reprezentowania Oferenta, jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Oferenta wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy).
h) Oświadczenie w zakresie przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa narodowego - Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe

TAK

Opis

Punkty za kryterium ,,Cena w PLN brutto" zostaną obliczone według wzoru:
C = (Cn/Cb) x 60 pkt.
gdzie:
C - ilość punktów za kryterium ,,Cena w PLN brutto",
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena oferty badanej.

Czy kryterium cenowe

NIE

Opis

Punkty za kryterium ,,Termin realizacji zamówienia w dniach" (T) będą przyznawane w następujący sposób:
- 65 dni - 0 pkt,
- 64 - 54 dni - 15 pkt,
- 53 - 43 dni - 25 pkt,
- Poniżej 43 dni - 40 pkt.
Część 3
Doradztwo i wsparcie w zakr. ekonomi. zarządzania instalacją
Czy dopuszczalne oferty wariantowe

NIE

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku hotelu Villa Tradycja w Białymstoku, przeprowadzenie szkolenia z obsługi instalacji fotowoltaicznej, a także doradztwo i wsparcie w zakresie ekonomicznego zarządzania instalacją fotowoltaiczną (szczegółowa specyfikacja znajduje się w Załączniku nr 6 do Zapytania - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia), w tym III część zamówienia obejmuje:
c) Część III: doradztwo i wsparcie w zakresie ekonomicznego zarządzania instalacją fotowoltaiczną.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarto w Zapytaniu ofertowym (załącznik).

Okres gwarancji

Nie dotyczy.

Kody CPV

85312320-8 Usługi doradztwa

Miejsca realizacji

adres

Kraj

Polska

Województwo

podlaskie

Powiat

Białystok

Gmina

Białystok

Miejscowość

Białystok

Harmonogram
Etap 1

Początek realizacji

2025-03-21

Koniec realizacji

2025-05-25

Czy występuje płatność częściowa

TAK

Opis

Pełna realizacja części III przedmiotu zamówienia.

Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ

Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń

Opis

Oferta musi zawierać:
a) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania, wraz z takimi dokumentami jak:
b) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowo-osobowych - Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania;
c) Oświadczenie o niekaralności - Załącznik nr 3 a) lub 3 b) do niniejszego Zapytania ofertowego (do wyboru w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej),
d) Zaświadczenia o niezaleganiu w płatności składek wobec ZUS i zaświadczenia o niezaleganiu w płatności podatków wobec US,
e) Pełnomocnictwo do reprezentowania Oferenta w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie (jeżeli dotyczy),
f) Oświadczenie, z którego wynika, zakres prac wykonywanych przez poszczególnych Oferentów w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie (jeżeli dotyczy),
g) Pełnomocnictwo do reprezentowania Oferenta, jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Oferenta wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy);
h) Oświadczenie w zakresie przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa narodowego - Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe

TAK

Opis

Punkty za kryterium ,,Cena w PLN brutto" zostaną obliczone według wzoru:
C = (Cn/Cb) x 60 pkt.
gdzie:
C - ilość punktów za kryterium ,,Cena w PLN brutto",
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena oferty badanej.

Czy kryterium cenowe

NIE

Opis

Punkty za kryterium ,,Termin realizacji zamówienia w dniach" (T) będą przyznawane w następujący sposób:
- 65 dni - 0 pkt,
- 64 - 54 dni - 15 pkt,
- 53 - 43 dni - 25 pkt,
- Poniżej 43 dni - 40 pkt.