NA-WTiZ-STS.3711.46.2025
ZAPYTANIE OFERTOWE/ OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie zaprasza do składania ofert cenowych
na dostawę fabrycznie nowych: ,,drzwi wejściowych do budynku klasy min. RC2"
1. DANE ZAMAWIAJĄCEGO:
Nazwa organizacji: Nadbużański Oddział Straży Granicznej
Adres: ul. Trubakowska 2,
22-100 Chełm
tel. (82) 5685231,
e-mail: sgmik.wtiz.nosg@strazgraniczna.pl

2. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Terminowe złożenie prawidłowo wypełnionego formularza ofertowego według wzoru podanego w
załączniku nr 1 do zapytania ofertowego;
2) Zgodność zaoferowanego asortymentu ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym
w zapytaniu ofertowym.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych drzwi wejściowych do budynku klasy min.
RC2 zgodnie z opisem zamieszczonym w formularzu ofertowym.
4. KRYTERIA OCENY OFERTY:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:
1) Kryteria wyboru: 100% najniższa wartość oferty brutto, spośród ofert niepodlegających
odrzuceniu;
2) W przypadku otrzymania identycznych najniższych cen Zamawiający dopuszcza możliwość
dodatkowego złożenia ofert przez kontrahentów, zawierające podtrzymanie oferowanej ceny lub jej
obniżenie.
3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane pozycje asortymentowe.
4) Podane w zapytaniu ofertowym ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianego asortymentu.
5) W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu Dostawca potwierdzi
realizację dostawy przedmiotu zamówienia w zmienionej ilości.
5. TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
1) Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik do zapytania
ofertowego;
2) Złożona oferta powinna zawierać:
a) nazwę i adres Wykonawcy/ pieczęć Wykonawcy,
b) miejsce i datę sporządzenia oferty oraz podpis Wykonawcy,
c) wypełnione pola zgodnie z załączonym wzorem formularza ofertowego,
d) załączone karty oferowanych produktów lub informację o ich braku,
e) oferta musi być sporządzona w języku polskim,
f) oferta musi być czytelna,
3) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 19.03.2025 r. w formie skanu lub dokumentu podpisanego
podpisem elektronicznym pocztą elektroniczną na adres e-mail: sgmik.wtiz.nosg@strazgraniczna.pl
4) Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie;b) oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek;
6) Zamawiający odrzuci ofertę:
a) złożoną po terminie;
b) złożoną przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu;
c) niezgodną z treścią zapytania ofertowego;
d) zawierającą błędy nie będące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi;
6. OSOBA UPOWAŻNIONA DO UDZIELANIA INFORMACJI W PRZEDMIOTOWYM
POSTĘPOWANIU:
plut. SG Tomasz GAŁAN, tel. (82) 5685231, e-mail: sgmik.wtiz.nosg@strazgraniczna.pl
7. PŁATNOŚĆ i DOSTAWA:
1) Dostawa odbędzie się w formie jednorazowego zaopatrzenia i dostawy do siedziby
Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm;
2) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu
zamówienia w tym koszty dostawy.
3) Termin realizacji zamówienia: do 50 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia
i otrzymania potwierdzonego zamówienia przez kontrahenta.
4) Płatność po odbiorze przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń w formie przelewu bakowego w
terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT na wskazany numer
rachunku bankowego dostawcy. W przypadku wystawienia faktury w formie elektronicznej,
fakturę należy przesłać na adres sgmik.wtiz.nosg@strazgraniczna.pl
5) W przypadku dostarczenia przez dostawcę asortymentu niezgodnego z opisem przedmiotu
zamówienia, zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy jego przyjęcia. Koszty związane z dH
niewłaściwą dostawą ponosi dostawca.
6) W przypadku stwierdzenia w dostawie rozbieżności dotyczące ilości zamawianego asortymentu
(ujawniony niedobór), dostawca uzupełni dostawę na własny koszt w terminie zakreślonym w
zamówieniu.
9. DODATKOWE INFORMACJE:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego zapytania ofertowego na
każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji ofert złożonych w odpowiedzi na zapytanie
ofertowe, m.in. w przypadku gdy najniższa oferta przekracza kwotę, którą zamawiający
przeznaczył na realizację zamówienia.
3) Ewentualne pytania dotyczące zapytania ofertowego, Oferenci mogą przesyłać na adres
e-mail: sgmik.wtiz.nosg@strazgraniczna.pl
4) Zapytania przesłane przez Oferentów wraz z odpowiedziami, Zamawiający zamieści na stronie
internetowej prowadzonego postepowania.
5) W przypadku wyłonienia wykonawcy przedmiotu zamówienia (wyboru oferty jako
najkorzystniejszej) zostanie złożone zamówienie.
6) Informacja o wyborze oferty lub unieważnieniu zapytania ofertowego zostanie umieszczona na
stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej.
7) Zamówienie jest realizowane w ramach zapytania ofertowego bez stosowania ustawy
Prawo zamówień publicznych w trybie poniżej 130 000 zł netto.
8) Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Nadbużańskiego Oddziału Straży
Granicznej w Chełmie do złożenia zamówienia.9) Zamawiający informuje, że dane osobowe zebrane w wyniku procesu rekrutacji będą mogły
być udostępnione w celu monitoringu, sprawozdawczości i audytu realizowanego projektu
podmiotom uprawnionym do przeprowadzania powyższych czynności.
10) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna pod linkiem:
https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/informacje-
praktyczne/rodo/29744,Klauzula-informacyjna-dotyczaca-zakupow-realizacji-zamowien-
na-dostawy-uslugi-i-.html