FS-IV.052.1.14.2025
Rozeznanie cenowe rynku
Szanowni Państwo
Zamawiający ? Województwo Warmińsko - Mazurskie, planuje udzielenie zamówienia na wykonanie
usługi polegającej na kompleksowej organizacji trzydniowej wizyty studyjnej we Wrocławiu w II-IV
kwartale 2025 roku. Wizyta będzie realizowana w ramach projektu własnego inwestycji KPO A3.1.1.
Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się
przez całe życie.
W związku z powyższym Departament Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu
Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego, w celu oszacowania wartości
zamówienia, zwraca się do Państwa z prośbą o przesłanie wyceny niniejszej usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do niniejszego
rozeznania cenowego.
Uprzejmie prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza rozeznania cenowego stanowiącego
załącznik nr 2 do niniejszego rozeznania cenowego.
Wypełniony formularz należy przesłać
kpo.zamowienia@warmia.mazury.pl
do
dnia
19.03.2025
r.
mailem
na
adres:
Wszelkie pytania w sprawie przedmiotu zamówienia prosimy kierować do Pana Marcina Zaleskiego
tel. (89) 521 97 52.
Zamawiający informuje, że przedmiotowe rozeznanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu
cywilnego ani nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.). Ma ono na celu wyłącznie rozeznanie
cenowe rynku oraz uzyskanie wiedzy na temat kosztów związanych z planowanym zamówieniem
publicznym.
Informacje dodatkowe
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i ich
swobodnym przepływem (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych:
1) Administratorem danych osobowych jest Województwo Warmińsko-Mazurskie w zakresie zadań
realizowanych przez Zarząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego, ul. Emilii Plater 1, 10-562
Olsztyn (dalej: Administrator);
2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem
email: iod@warmia.mazury.pl;
3) Dane osobowe podmiotów odpowiadających na zapytania cenowe, potencjalnych wykonawców
i wykonawcy wyłonionego w wyniku przeprowadzonego postępowania oraz dane osobowe osób
działających w imieniu wykonawcy przetwarzane będą na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z realizacją postępowania o udzielenie niniejszego
zamówienia publicznego nr [FS-IV.052.1.3.2025] i realizacją umowy numer KPO/22/LLL/U/0001
o objęcie projektu wsparciem z planu rozwojowego dotyczącego realizacji projektu w ramach naboru
pt. Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia
zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe w tym uczenia się dorosłych" oraz
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zakresie rozliczenia finansowo-
podatkowego zawieranej umowy i archiwizacji dokumentacji.
Podstawę przeprowadzenia postępowania stanowi Uchwała Zarządu Województwa Warmińsko-
Mazurskiego nr 58/817/20/VI z dnia 28.12.2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania
zamówień publicznych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
Uchwała dostępna jest na stronie BIP: https://bip.warmia.mazury.pl w zakładce Akty prawne.
b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z zawarciem i wykonaniem umowy, której stroną będzie
wyłoniony wykonawca. W zakresie osób wyznaczonych do kontaktów roboczych oraz
odpowiedzialnych za koordynację i realizację niniejszej umowy dane będą przetwarzane na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, w celu związanym z realizacją postanowień niniejszej umowy
(osoby do kontaktu).
4) Dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane
zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasadny postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego jest jawne. Administrator jest zobowiązany udostępnić dane na podstawie powszechnie
obowiązujących przepisów prawa m. in. w Biuletynie Informacji Publicznej.
5) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres:
o 5 lat liczony od roku następnego po roku zakończenia sprawy dotyczącej zamówienia publicznego,
odnoszący się do danych osobowych zawartych w dokumentacji zamówienia publicznego (np. dane
przekazane przez potencjalnych wykonawców),
o obowiązywania umowy i kolejne 10 lat liczone od roku następnego po roku ustania obowiązywania
umowy z wyłonionym wykonawcą, odnoszący się do danych osobowych zawartych w umowie.
Podstawą prawną wskazania ww. okresów przetwarzania danych osobowych jest jednolity rzeczowy
wykaz akt stanowiący załącznik nr 4 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia
2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz Rozporządzenie Ministra Kultury i
Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 roku w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania
dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania
dokumentacji niearchiwalnej.
6) Potencjalnemu wykonawcy i/lub wyłonionemu wykonawcy przysługują następujące prawa
związane z przetwarzaniem danych osobowych:
a) prawo dostępu do treści danych osobowych,
b) prawo do sprostowania danych osobowych,
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Nie przysługują natomiast poniższe prawa:
a) prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych,
c) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
7) Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do przeprowadzenia niniejszego
postępowania i ewentualnego zawarcia umowy, co oznacza, że w przypadku niepodania danych nie
będzie możliwy udział postępowaniu i zawarcie umowy.
8) Dane osobowe nie podlegają profilowaniu ani nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
9) Klauzule informacyjne innych administratorów związane z realizacją umowy numer
KPO/22/LLL/U/0001:
1.
Klauzula informacyjna Instytucji Koordynującej
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
przez Instytucję Koordynującą w ramach porozumienia o realizacji reform/inwestycji
w ramach planu rozwojowego
I.
Administrator danych
Administratorem danych jest Instytucja Koordynująca. Z Instytucją Koordynującą
skontaktować się pod adresem jego siedziby: ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa.
można
II. Inspektor Ochrony Danych
Administrator powołał Inspektora Danych Osobowych, z którym można kontaktować się w sprawach
dotyczących ochrony danych osobowych pod adresem siedziby Instytucji Koordynującej, oraz na
adres skrzynki elektronicznej iod@mfipr.gov.pl.
III. Cel przetwarzania danych
Instytucja Koordynująca, zbiera i przetwarza dane osobowe w celu realizacji Porozumienia z dnia
05.08.2022 r. zawartego w ramach realizacji planu rozwojowego. Ponadto dane osobowe będą
przetwarzane w celach archiwizacyjnych zgodnie z przepisami o archiwach państwowych oraz
zgodnie z przepisami o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
IV. Podstawa prawna przetwarzania
Instytucja Koordynująca przetwarza dane osobowe na podstawie art. 14lzj w związku z art. 14lzm
ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2021 r. poz. 1057,
z późn. zm.) w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).
Instytucja Koordynująca przetwarza również dane osobowe na podstawie przepisów ustawy z dnia
17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz
ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z 6 ust. 1
lit. e RODO (ze względu na niezbędność przetwarzania tych danych do wykonania zadania
realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej
administratorowi).
V. Okres przechowywania danych
Instytucja Koordynująca będzie przetwarzała dane osobowe przez okres realizacji Porozumienia,
oraz 3 lub 5 lat po realizacji Porozumienia zgodnie z art. 132 rozporządzenia 2018/10461,
przepisami ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach.
VI. Rodzaje przetwarzanych danych
Instytucja Koordynująca przetwarza następujące kategorie danych osobowych dla następujących
kategorii osób:
1) dane użytkowników systemu teleinformatycznego (imię, nazwisko, stanowisko służbowe, nazwa
podmiotu, adres siedziby podmiotu, numer telefonu, adres e-mail),
2) dane osób fizycznych reprezentujących podmiot wnioskujący o objęcie wsparciem z planu
rozwojowego (imię, nazwisko, stanowisko służbowe, nazwa podmiotu, adres siedziby podmiotu,
numer telefonu, adres e-mail),
3) dane uczestników komisji przetargowych powołanych w ramach realizowanego projektu (imię,
nazwisko, stanowisko służbowe, nazwa podmiotu, adres siedziby podmiotu, numer telefonu, adres
e-mail),
4) dane oferentów, wykonawców i podwykonawców realizujących umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz świadczących usługi na podstawie umów cywilnoprawnych , w tym dane osób (w
szczególności pracowników), które zostały przez nich zaangażowane w przygotowanie oferty lub
włączone w wykonanie umowy albo wystawiły im referencje dla potrzeb ubiegania się o zawarcie
umowy (imię, nazwisko, PESEL, stanowisko służbowe, nazwa podmiotu, adres siedziby podmiotu,
numer telefonu, adres e-mail),
5) dane uczestników grup roboczych oraz szkoleń, konkursów, konferencji i innych wydarzeń
o charakterze szkoleniowym, informacyjnym czy promocyjnym dotyczących realizacji projektu w
ramach inwestycji A3.1.1. ramach planu rozwojowego (imię, nazwisko, PESEL, wiek, płeć, status
na rynku pracy, stanowisko służbowe, nazwa pracodawcy, adres siedziby pracodawcy, numer
telefonu, adres e-mail, wizerunek),
6) dane obywateli przekazujących zgłoszenie związane z realizacją projektu za pomocą
dedykowanych narzędzi (imię i nazwisko, adres email, numer telefonu).
VII. Dostęp do danych osobowych
Dane osobowe mogą być powierzane lub udostępniane:
a.
Podmiotom świadczącym na rzecz Instytucji Odpowiedzialnej usługi związane z obsługą
i rozwojem systemów teleinformatycznych oraz zapewnieniem łączności, w szczególności
dostawcy rozwiązań IT i operatorzy telekomunikacyjni,
1 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE, Euratom) 2018/1046 z dnia 18 lipca 2018 r. w sprawie zasad
finansowych mających zastosowanie do budżetu ogólnego Unii, zmieniające rozporządzenia (UE) nr 1296/2013, (UE) nr
1301/2013, (UE) nr 1303/2013, (UE) nr 1304/2013, (UE) nr 1309/2013, (UE) nr 1316/2013, (UE) nr 223/2014 i (UE) nr
283/2014 oraz decyzję nr 541/2014/UE, a także uchylające rozporządzenie (UE, Euratom) nr 966/2012.
b. Organom administracji publicznej (na podstawie przepisów prawa),
c. Organom Unii Europejskiej (na podstawie przepisów prawa),
d. Podmiotom, którym Instytucja Odpowiedzialna powierzyła wykonywanie zadań w ramach planu
rozwojowego.
VIII.
Prawa osób, których dane dotyczą
1) prawo dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii - art. 15 RODO;
2) prawo do sprostowania danych osobowych - art. 16 RODO;
3) prawo żądania ograniczenia przetwarzania - jeżeli spełnione są przesłanki określone w art.
18 RODO;
4) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych - art. 21 RODO;
5) praw wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - art.
RODO.
77
IX. Źródło pochodzenia danych osobowych
Instytucja Koordynująca otrzymała dane osobowe od Instytucji odpowiedzialnej za realizację
reformy/Instytucji odpowiedzialnej za realizację inwestycji
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
XI. Przekazywanie danych do państwa trzeciego.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej
innej niż Unia Europejska.
2 . Klauzula informacyjna Instytucji odpowiedzialnej
odpowiedzialnej za realizację inwestycji
za
realizację
reformy/Instytucji
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
przez Instytucję Odpowiedzialną
I. Administrator danych
Administratorem danych jest Instytucja Odpowiedzialna. Z Instytucją Odpowiedzialną można
skontaktować się pod adresem jego siedziby: ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa.
II. Inspektor Ochrony Danych
Administrator powołał Inspektora Danych Osobowych, z którym można kontaktować się w sprawach
dotyczących ochrony danych osobowych pod adresem siedziby Instytucji Odpowiedzialnej, oraz na
adres skrzynki elektronicznej inspektor@mein.gov.pl.
III. Cel przetwarzania danych
Instytucja Odpowiedzialna zbiera i przetwarza dane osobowe w celu realizacji Umowy z dnia
14.09.2022 r. zawartej w ramach realizacji planu rozwojowego. Ponadto dane osobowe będą
przetwarzane w celach archiwizacyjnych zgodnie z przepisami o archiwach państwowych oraz
zgodnie z przepisami o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
IV. Podstawa prawna przetwarzania
Instytucja Odpowiedzialna przetwarza dane osobowe na podstawie art. 14lzj w związku z art. 14lzm
ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2021 r. poz. 1057,
z późn. zm.) w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).
Instytucja Odpowiedzialna przetwarza również dane osobowe na podstawie przepisów ustawy z dnia
17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz
ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z 6 ust. 1 lit.
e RODO
(ze względu na niezbędność przetwarzania tych danych do wykonania zadania realizowanego w
interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi).
V. Okres przechowywania danych
Instytucja Koordynująca będzie przetwarzała dane osobowe przez okres realizacji Porozumienia,
oraz 3 lub 5 lat po realizacji Porozumienia zgodnie z art. 132 rozporządzenia 2018/10461,
przepisami ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach.
VI. Rodzaje przetwarzanych danych
Instytucja Odpowiedzialna przetwarza następujące kategorie danych osobowych dla następujących
kategorii osób:
1) dane użytkowników systemu teleinformatycznego (imię, nazwisko, stanowisko służbowe,
nazwa podmiotu, adres siedziby podmiotu, numer telefonu, adres e-mail),
2) dane osób fizycznych reprezentujących podmiot wnioskujący o objęcie wsparciem z planu
rozwojowego (imię, nazwisko, stanowisko służbowe, nazwa podmiotu, adres siedziby
podmiotu, numer telefonu, adres e-mail), fD
1 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE, Euratom) 2018/1046 z dnia 18 lipca 2018 r. w sprawie zasad
finansowych mających zastosowanie do budżetu ogólnego Unii, zmieniające rozporządzenia (UE) nr 1296/2013, (UE) nr
1301/2013, (UE) nr 1303/2013, (UE) nr 1304/2013, (UE) nr 1309/2013, (UE) nr 1316/2013, (UE) nr 223/2014 i (UE) nr
283/2014 oraz decyzję nr 541/2014/UE, a także uchylające rozporządzenie (UE, Euratom) nr 966/2012.
3) dane uczestników komisji przetargowych powołanych w ramach realizowanego projektu (imię,
nazwisko, stanowisko służbowe, nazwa podmiotu, adres siedziby podmiotu, numer telefonu,
adres e-mail),
4) dane oferentów, wykonawców i podwykonawców realizujących umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz świadczących usługi na podstawie umów cywilnoprawnych , w tym dane
osób (w szczególności pracowników), które zostały przez nich zaangażowane w przygotowanie
oferty lub włączone w wykonanie umowy albo wystawiły im referencje dla potrzeb ubiegania się
o zawarcie umowy (imię, nazwisko, PESEL, stanowisko służbowe, nazwa podmiotu, adres
siedziby podmiotu, numer telefonu, adres e-mail),
5) dane uczestników grup roboczych oraz szkoleń, konkursów, konferencji i innych wydarzeń o
charakterze szkoleniowym, informacyjnym czy promocyjnym dotyczących realizacji projektu w
ramach inwestycji A3.1.1. ramach planu rozwojowego (imię, nazwisko, PESEL, wiek, płeć,
status na rynku pracy, stanowisko służbowe, nazwa pracodawcy, adres siedziby pracodawcy,
numer telefonu, adres e-mail, wizerunek),
6) dane obywateli przekazujących zgłoszenie związane z realizacją projektu za pomocą
dedykowanych narzędzi (imię i nazwisko, adres email, numer telefonu).
VII.
Dostęp do danych osobowych
Dane osobowe mogą być powierzane lub udostępniane:
a. Podmiotom świadczącym na rzecz Instytucji Odpowiedzialnej usługi związane z obsługą
i rozwojem systemów teleinformatycznych oraz zapewnieniem łączności, w szczególności
dostawcy rozwiązań IT i operatorzy telekomunikacyjni,
b. Organom administracji publicznej (na podstawie przepisów prawa),
c. Organom Unii Europejskiej (na podstawie przepisów prawa),
d. Podmiotom, którym Instytucja Odpowiedzialna powierzyła wykonywanie zadań w ramach planu
rozwojowego.
VIII. Prawa osób, których dane dotyczą
1. prawo dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii - art. 15 RODO;
2. prawo do sprostowania danych osobowych - art. 16 RODO;
3. prawo żądania ograniczenia przetwarzania - jeżeli spełnione są przesłanki określone w art. 18
RODO;
4. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych - art. 21 RODO;
5.
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - art. 77 RODO.
IX. Źródło pochodzenia danych osobowych
Instytucja Odpowiedzialna otrzymała dane osobowe od Jednostki Wspierającej.
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
XI. Przekazywanie danych do państwa trzeciego.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej innej
niż Unia Europejska.
3. Klauzula informacyjna Jednostki Wspierającej
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
przez Jednostkę Wspierającą
I. Administrator danych
Administratorem danych jest Jednostka Wspierająca. Z Jednostką Wspierającą można skontaktować
się pod adresem jego siedziby: Al. Jerozolimskie 142a, 02-305 Warszawa.
II. Inspektor Ochrony Danych
Administrator powołał Inspektora Danych Osobowych, z którym można kontaktować się w sprawach
dotyczących ochrony danych osobowych pod adresem siedziby Jednostki wspierającej, oraz na
adres skrzynki elektronicznej iod@frse.org.pl.
III. Cel przetwarzania danych
Jednostka wspierająca zbiera i przetwarza dane osobowe w celu realizacji Umowy z dnia 14.09.2022
r. zawartej w ramach realizacji planu rozwojowego. Ponadto dane osobowe będą przetwarzane w
celach archiwizacyjnych zgodnie z przepisami o archiwach państwowych oraz zgodnie z przepisami o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
IV. Podstawa prawna przetwarzania
Jednostka wspierająca przetwarza dane osobowe na podstawie art. 14lzj w związku z art. 14lzm
ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2021 r. poz. 1057,
z późn. zm.) w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).
Jednostka wspierająca przetwarza również dane osobowe na podstawie przepisów ustawy z dnia 17
lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz ustawy z
dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z 6 ust. 1 lit. e RODO
(ze względu na niezbędność przetwarzania tych danych do wykonania zadania realizowanego w
interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi).
V. Okres przechowywania danych
Jednostka wspierająca będzie przetwarzała dane osobowe przez okres realizacji Umowy, oraz 3
lub 5 lat po realizacji Porozumienia zgodnie z art. 132 rozporządzenia 2018/10461, przepisami
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
VI. Rodzaje przetwarzanych danych
Jednostka wspierająca przetwarza następujące kategorie danych osobowych dla następujących
kategorii osób:
1) dane użytkowników systemu teleinformatycznego (imię, nazwisko, stanowisko służbowe,
nazwa podmiotu, adres siedziby podmiotu, numer telefonu, adres e-mail),
2) dane osób fizycznych reprezentujących podmiot wnioskujący o objęcie wsparciem z planu
rozwojowego (imię, nazwisko, stanowisko służbowe, nazwa podmiotu, adres siedziby
podmiotu, numer telefonu, adres e-mail),
3) dane uczestników komisji przetargowych powołanych w ramach realizowanego projektu (imię,
nazwisko, stanowisko służbowe, nazwa podmiotu, adres siedziby podmiotu, numer telefonu,
adres e-mail),
4) dane oferentów, wykonawców i podwykonawców realizujących umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz świadczących usługi na podstawie umów cywilnoprawnych, w tym dane
osób (w szczególności pracowników), które zostały przez nich zaangażowane w przygotowanie
oferty lub włączone w wykonanie umowy albo wystawiły im referencje dla potrzeb ubiegania się
o zawarcie umowy (imię, nazwisko, PESEL, stanowisko służbowe, nazwa podmiotu, adres
siedziby podmiotu, numer telefonu, adres e-mail),
5) dane uczestników grup roboczych oraz szkoleń, konkursów, konferencji i innych wydarzeń
o charakterze szkoleniowym, informacyjnym czy promocyjnym dotyczących realizacji projektu
w ramach inwestycji A3.1.1. ramach planu rozwojowego (imię, nazwisko, PESEL, wiek, płeć,
status na rynku pracy, stanowisko służbowe, nazwa pracodawcy, adres siedziby pracodawcy,
numer telefonu, adres e-mail, wizerunek),
1 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE, Euratom) 2018/1046 z dnia 18 lipca 2018 r. w sprawie zasad
finansowych mających zastosowanie do budżetu ogólnego Unii, zmieniające rozporządzenia (UE) nr 1296/2013,
(UE) nr 1301/2013, (UE) nr 1303/2013, (UE) nr 1304/2013, (UE) nr 1309/2013, (UE) nr 1316/2013, (UE) nr 223/2014 i
(UE) nr 283/2014 oraz decyzję nr 541/2014/UE, a także uchylające rozporządzenie (UE, Euratom) nr 966/2012.
6) dane obywateli przekazujących zgłoszenie związane z realizacją projektu za pomocą
dedykowanych narzędzi (imię i nazwisko, adres email, numer telefonu).
VII.
Dostęp do danych osobowych
Dane osobowe mogą być powierzane lub udostępniane:
o Podmiotom świadczącym na rzecz Jednostki wspierającej usługi związane z obsługą
i rozwojem systemów teleinformatycznych oraz zapewnieniem łączności, w szczególności
dostawcy rozwiązań IT i operatorzy telekomunikacyjni,
o Organom administracji publicznej (na podstawie przepisów prawa),
o Organom Unii Europejskiej (na podstawie przepisów prawa),
o Podmiotom, którym Jednostka Wspierająca powierzyła wykonywanie zadań w ramach planu
rozwojowego.
VIII. Prawa osób, których dane dotyczą
1) prawo dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii - art. 15 RODO;
2) prawo do sprostowania danych osobowych - art. 16 RODO;
prawo żądania ograniczenia przetwarzania - jeżeli spełnione są przesłanki określone
3) w art. 18 RODO;
4) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych - art. 21 RODO;
5) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - art.
RODO.
IX. Źródło pochodzenia danych osobowych
Jednostka Wspierająca otrzymała dane osobowe od Ostatecznego odbiorcy wsparcia.
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
XI. Przekazywanie danych do państwa trzeciego.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej innej
niż Unia Europejska.
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
ul. Emilii Plater 1
10-562, Olsztyn
tel: (89) 521 90 00 ,
fax: (89) 521 95 69 ,
e-mail: do@warmia.mazury.pl