Wadium:
500,00 zł
Specyfikacja:
3. Materiały dotyczące zamówienia dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego:
www.zgm.glogow.pl3.1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia)
3.2. Wykaz piaskownic (zał. nr 2 do ogłoszenia)
3.3. Projekt umowy - piaskownice na terenach Gminy Miejskiej Głogów (zał. nr 3 do ogłoszenia)
3.4. Projekt umowy - piaskownica na terenie należącym do Wspólnoty Mieszkaniowej przy
ul. Osadników 2a-2b w Głogowie (zał. nr 3a do ogłoszenia)
3.5. Wykaz podwykonawców (zał. 4 do ogłoszenia)
3.6. Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 5 do ogłoszenia)
3.7. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzania danych osobowych
(zał. nr 6 do ogłoszenia)
3.8. Oświadczenie o podatku VAT i nr konta bankowego (zał. nr 7 do ogłoszenia)
Wymagania:
(zamówienie o wartości szacunkowej niższej od kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych, oraz art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego)
2. Tryb postępowania: zamówienie o wartości szacunkowej niższej od kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1320) oraz art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego.
5. Kryterium oceny ofert: 100% cena
6. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
6.1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z zał. nr 1 do ogłoszenia
6.2. Zaparafowany przez Wykonawcę wykaz piaskownic zgodnie z zał. nr 2 do ogłoszenia
6.3 Zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy zgodnie z zał. nr 3
6.4. Wykaz podwykonawców oraz (lub) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi zgodnie z zał. nr 4 i 5 do ogłoszenia
6.5. Zestawienie co najmniej 1 wykonanej usługi wymiany piasku w piaskownicach w zasobach mieszkaniowych wielorodzinnych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru robót etc.).
6.6. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
6.7. Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.
7. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł,
słownie: pięćset złotych 00/100
7.1. Wadium może być wniesione w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie nr 04 8646 0008 0000 0000 6392 0003,
7.2. Wadium należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert.
7.3. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
7.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7.5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
7.6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
7.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do Wykonawcy bez jej otwierania.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego przedmiotu zamówienia w zależności od otrzymanych lub posiadanych środków finansowych.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podawania przyczyny.
12. Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w pkt. 2 stronie internetowej
Zamawiającego.