ID: 29050667
aktualne
Wymiana piasku w piaskownicach
Organizator:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
Kategoria:
Przetarg
Data dodania ogłoszenia:
2025-03-17
Termin składania:
2025-03-27
Lokalizacja zamowienia:
Głogów (woj. dolnośląskie pow. głogowski)
Opis
Wymiana piasku w piaskownicach w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybranie i wywiezienie starego piasku z piaskownic oraz dowiezienie nowego piasku i uzupełnienie piaskiem piaskownic usytuowanych na...

Dane podstawowe

Dane podstawowe
Przedmiot ogłoszenia:
Wymiana piasku w piaskownicach
Organizator:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
Adres:
ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów
Kategoria:
Przetarg
Branże:
Data dodania ogłoszenia:
2025-03-17

Kontakt

Kontakt
Telefon / fax:
tel. 76 853 11 31, tel. 076-853-11-91, tel. 076-853-11-81, tel. 76-8531131
Osoby kontaktowe:
4. Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego:
4.1. Kierownik ADM ,,Hutnik" - Edyta Sałata, tel. 076-853-11-91
4.2. Kierownik ADM ,,Śródmieście" - Anna Kulikowska, tel. 076-853-11-81
4.3. Dział Techniczny Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - Sławomir Sadecki, tel. 76-8531131

Opis i termin składania

Opis i termin składania
Termin składania:
2025-03-27
Oryginalny opis:
Wymiana piasku w piaskownicach w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybranie i wywiezienie starego piasku z piaskownic oraz dowiezienie nowego piasku i uzupełnienie piaskiem piaskownic usytuowanych na terenach będących w 100% własnością Gminy Miejskiej Głogów oraz w piaskownicy na terenie będącym własnością Wspólnoty Mieszkaniowej przy Ul. Osadników 2a-2b w Głogowie.
Piasek użyty przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia musi posiadać atest sanitarny, czego potwierdzeniem będzie stosowny dokument, którego Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy.
Sposób składania:
8. Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 27.03.2025 r. do godz. 900 w Sekretariacie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie przy
ul. Poczdamskiej 1 (II piętro).

Wymagania

Wymagania
Wadium:
500,00 zł
Specyfikacja:
3. Materiały dotyczące zamówienia dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego: www.zgm.glogow.pl
3.1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia)
3.2. Wykaz piaskownic (zał. nr 2 do ogłoszenia)
3.3. Projekt umowy - piaskownice na terenach Gminy Miejskiej Głogów (zał. nr 3 do ogłoszenia)
3.4. Projekt umowy - piaskownica na terenie należącym do Wspólnoty Mieszkaniowej przy
ul. Osadników 2a-2b w Głogowie (zał. nr 3a do ogłoszenia)
3.5. Wykaz podwykonawców (zał. 4 do ogłoszenia)
3.6. Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 5 do ogłoszenia)
3.7. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzania danych osobowych
(zał. nr 6 do ogłoszenia)
3.8. Oświadczenie o podatku VAT i nr konta bankowego (zał. nr 7 do ogłoszenia)
Wymagania:
(zamówienie o wartości szacunkowej niższej od kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych, oraz art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego)
2. Tryb postępowania: zamówienie o wartości szacunkowej niższej od kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1320) oraz art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego.
5. Kryterium oceny ofert: 100% cena
6. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
6.1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z zał. nr 1 do ogłoszenia
6.2. Zaparafowany przez Wykonawcę wykaz piaskownic zgodnie z zał. nr 2 do ogłoszenia
6.3 Zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy zgodnie z zał. nr 3
6.4. Wykaz podwykonawców oraz (lub) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi zgodnie z zał. nr 4 i 5 do ogłoszenia
6.5. Zestawienie co najmniej 1 wykonanej usługi wymiany piasku w piaskownicach w zasobach mieszkaniowych wielorodzinnych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru robót etc.).
6.6. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
6.7. Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.
7. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł,
słownie: pięćset złotych 00/100
7.1. Wadium może być wniesione w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie nr 04 8646 0008 0000 0000 6392 0003,
7.2. Wadium należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert.
7.3. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
7.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7.5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
7.6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
7.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do Wykonawcy bez jej otwierania.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego przedmiotu zamówienia w zależności od otrzymanych lub posiadanych środków finansowych.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podawania przyczyny.
12. Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w pkt. 2 stronie internetowej
Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji

Miejsce i termin realizacji
Informacje dot. realizacji:
Termin realizacji zamówienia: do dnia 18.04.2025 r.
Podobne ogłoszenia
PRZEDMIOT OGŁOSZENIA
KATEGORIA
DATA DODANIA
WOJEWÓDZTWO
ID: 29059274
Kategoria
przetarg
Data dodania
2025-03-18
Województwo
śląskie
Kategoria
przetarg
Data dodania
2025-03-18
Województwo
kujawsko-pomorskie
Kategoria
przetarg
Data dodania
2025-03-18
Województwo
warmińsko-mazurskie
Kategoria
przetarg
Data dodania
2025-03-18
Województwo
podlaskie
Kategoria
przetarg
Data dodania
2025-03-18
Województwo
warmińsko-mazurskie