Wymagania:
Oferta, której wykonawca zaoferuje największą ilość lamp do wymiany w najniższej
kwocie w ramach powyższych środków (zał. nr 3) zostanie uznana za najkorzystniejszą.Oferty przekraczające wysokość środków finansowych przeznaczonych na realizację
przedmiotowego zadania nie będą brane pod uwagę - zostaną odrzucone.
Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji w przypadku ofert tożsamych - lampy do
wymiany w takiej samej ilości i cenie.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Wymagany okres gwarancji: 60 miesięcy.
6. Kryteria wyboru oferty:
? ilość - 60 pkt
Ilość lamp
Liczba punktów = Cb/Ci x 60
gdzie:
- Cb - ilość lamp oferty badanej
- Ci - najwyższa ilość lamp spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- 60 wskaźnik stały
? cena - 40 pkt
Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 40
gdzie:
- Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert nieodrzuconych
- Cb - cena oferty badanej
- 40 wskaźnik stały
7. Istotne postanowienia umowy (ewentualnie wzór umowy):
wzór umowy stanowi zał. Nr 2 do niniejszego zaproszenia.
Złożenie oferty przez wykonawcę jest tożsame z akceptacją warunków w/w umowy.
Cena oferty obejmuje kompleksową usługę polegającą na dostawie i montażu urządzeń. W
ofercie należy uwzględnić wszelkie materiały oraz sprzęt niezbędny do prawidłowego
montażu i podłączenia opraw oświetleniowych. Wykonawca przed złożeniem oferty
powinien zapoznać się z lokalizacją i zakresem prac związanych z wymianą lamp.
9. Ewentualne warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonania oceny ich
spełniania:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki:
1. posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym lub zawodowym niezbędnym do
wykonania zamówienia.
10. Warunki niezbędne do spełnienia przez wykonawcę przed zawarciem umowy:
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy
Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania, unieważnienia postępowania
nieprzyjęcia żadnej z ofert bez podania przyczyny.
lub