iPrzetargi.pl

Dane podstawowe

Dane podstawowe
ID ogłoszenia:
29060285 aktualne
Przedmiot ogłoszenia:
Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek
Organizator:
Urząd Gminy Puck Oddział: Referat Inwestycji i zamówień Publicznych
Kategoria:
Przetarg (zapytanie ofertowe)
Data dodania ogłoszenia:
2025-03-18

Kontakt

Kontakt
Strona www:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1080209
Osoby kontaktowe:
Użytkownik
Bernadeta Thrun
Organizacja
Urząd Gminy Puck Oddział: Referat Inwestycji i zamówień Publicznych
ul. 10 Lutego 29
84-100 Puck
Kontakt za pomocą platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/all
Wiadomość do zamawiającego

Opis i termin składania

Opis i termin składania
Termin składania:
2025-03-24
Sposób składania:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1080209
Składania
2025-03-24 10:00:00

Wymagania

Wymagania
Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: 2 dni robocze od złożenia zamówienia;
- dodatkowe koszty: dostawa i wniesienie po stronie Wykonawcy;
W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert cenowych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania przesłanych ofert lub dokumentów. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień oraz uzupełnień dotyczących treści złożonych dokumentów lub ofert.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Kryteria i warunki formalne
Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
3 Termin realizacji - 2 dni robocze od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
4 Dostawa - koszt dostawy oraz wniesienia do magazynu (magazyn w piwnicy zejście po schodach) po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".