iPrzetargi.pl

Dane podstawowe

Dane podstawowe
ID ogłoszenia:
28735121 aktualne
Przedmiot ogłoszenia:
Dostawa środków czystości
Organizator:
Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
Kategoria:
Przetarg
Data dodania ogłoszenia:
2025-01-28

Kontakt

Kontakt
Telefon / fax:
Telefon: 55 23 95 900 Faks: 55 23 45 612, tel. 55/23 95 872
Email:
Osoby kontaktowe:
IX Osoba upoważniona do kontaktu:
Urszula Ziejka - Sekcja Zamów ień Publicznych WSZ w Elblągu, tel. 55/23 95 872.

Opis i termin składania

Opis i termin składania
Termin składania:
2025-02-06
Sposób składania:
Ofertę opatrzoną napisem: ,,Oferta na dostawę środków czystości dla WSZ w Elblągu" prosimy przesłać w terminie do dnia 06.02.2025 w formie elektronicznej na adres e-mail: uziejka@szpital.elblag.pl

Wymagania

Wymagania
Wymagania:
5. Warunki płatności: zapłata za towar objęty zamówieniem nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie min. 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury do Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, ul. Królewiecka 146. 82-300 Elbląg. Odsetki nie wy ższe niż ustawowe w skali roku.
6. Ilości podane w Arkuszu asortymentowo-cenowym (Załącznik Nr 1 i Nr 2) mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięć ilościowo-asortymentowych w ramach wartości podpisanej umowy {Załącznik Nr 4).
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1-8 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. póz. 507).
II Kryterium oceny ofert: Cena - 100%.
III Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Wypełniony i podpisany Arkusz asortymentówo-cenowy (Załącznik Nr ł i/lub Nr 2 do Zaproszenia) stosownie do zakresu złożonej oferty.
3. Wypełniony i podpisany druk Oferty (Załącznik Nr 3 do Zaproszenia).
IV Wymogi:
1. Dokumenty wraz z załącznikami powinny być podpisane przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie winno być dołączone do oferty, o ile nie wy nika ono wprost z innych dokumentów załączonych do oferty.
W przypadku złożenia oferty drogą elektroniczną, wymagany jest kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub podpis osobisty.
2. W przypadku, gdy załącznikiem do oferty jest kopia dokumentu, musi być ona potwierdzona przez Wykonawcę poprzez dodanie adnotacji: ,,za zgodność z oryginałem ' i umieszczenie podpisu upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy ocenianego jako najkorzystniejszego lub wszystkich Wykonawców (jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania) do uzupełnienia brakujących w ofercie dokumentów (np. pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, wymaganych dokumentów, itp.) lub złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty .
4. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w przypadku:
a. niezałączenia wypełnionego i podpisanego Arkusza asortymentowo-cenowego (Zakaźnik Nr 1 i/iuh Nr 2 do Zaproszenia), stosownie do zakresu złożonej oferty.
b. niezałączenia wypełnionego i podpisanego druku Oferty (Zakjcznik Nr 3 do Zaproszenia),
c. nieuzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie brakujących dokumentów złożenia wyjaśnień, o których mowa w pkt. 3. Zamawiający informuje, że tylko jeden raz wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień treści złożonej oferty lub ewentualnego uzupełnienia dokumentów,
d. gdy oferta Wykonawcy i/lub uzupełnione przez Wykonawcę dokumenty nie potwierdzą spełnienia wymagań opisanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do złożenia ofert) ostatecznej. Zamawiający oprócz weryfikacji zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie parametrów zastrzega sobie także możliwość sprawdzenia zgodności parametrów na stronach internetowych lub aktualnych katalogach producenta.
V Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzjelenia odpowiedzi na pytania Wykonawcy, gdy
wpłynął do Zamawiającego później niż do dnia 31.01.2025
Pytania należy składać w formie elektronicznej na adres uziejka@szpital.elblag.pl
Zamawiający zamieszcza odpowiedzi na zadane przez Wykonawcę pytania wraz z treścią pytań (bez ujawniania źródła zapytania) na stronie internetowej w miejscu publikacji niniejszego postępowania.
VI W przypadku, gdy nie będzie możliwe dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to. że zostały złożone oferty o takiej samej cenie. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym przez Zamawiającego.
VII Zamawiający zastrzega, że istnieje możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty najkorzystniejszej, na każdym etapie postępowania bez podawania przyczyny.
VIII Zamawiający publikuje informację o wyniku postępowania na stronie internetowej htto://www.szpital.elblag.pl/zamowienia-publiczne w rubryce dotyczącej postępowania.

Miejsce i termin realizacji

Miejsce i termin realizacji
Informacje dot. realizacji:
2. DOSTAWA przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie przez okres 18 miesięcy.