Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego zaprasza do złożenia oferty na wykonanie inwentaryzacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 9, usytuowanego w Starachowicach przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego, na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków miasta Starachowice obrębu 0002 numerem 1069 o pow. 0,3129 ha, dla której Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Starachowicach prowadzi księgę wieczystą nr KI1H/00019635/9.
Dokumentację budowlaną należy wykonać z uwzględnieniem:
rzutów kondygnacyjnych podziemnych i nadziemnych,
elewacji budynku,
rzutu dachu,
powierzchni użytkowych wszystkich lokali i pomieszczeń przynależnych wraz z podaniem powierzchni użytkowej całego budynku,
inwentaryzacji budowlanej,
instalacji wewnętrznych tj. elektrycznej, wodno - kanalizacyjnej, gazowej i centralnego ogrzewania,
wykazu powierzchni poszczególnych lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi określonymi odpowiednią numeracją,
zestawienia udziałów w gruncie i nieruchomości wspólnej poszczególnych lokali
I. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Oferta winna zawierać:
Nazwę oferenta, numer uprawnień zawodowych, numery: Regon i NIP.
Cenę netto, podatek VAT i cenę brutto wykonania inwentaryzacji.
Termin wykonania do 60 dni od daty podpisania umowy
II. KRYTERIUM OCENY OFERTY - CENA
III. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT.
Ofertę należy złożyć poprzez przesłanie wypełnionego formularza na platformie zakupowej ,,Open Nexus".
Szczegółowych informacji udziela Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Starachowicach, pokój nr 104, tel. 41 322 11 06.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 41 322 11 06
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Kryteria i warunki formalne
Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
3 Termin realizacji - do 60 dni od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
5 Oświadczenie sankcyjne - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
6 Uprawnienia zawodowe - Proszę podać numer uprawnień zawodowych