ID: 28900454
aktualne
Obsługa bankową budżetu
Organizator:
Gmina Baranów Sandomierski
Kategoria:
Przetarg (zapytanie ofertowe)
Data dodania ogłoszenia:
2025-02-21
Termin składania:
2025-03-03
Lokalizacja zamowienia:
Baranów Sandomierski (woj. podkarpackie pow. tarnobrzeski)
Opis
Gmina Baranów Sandomierski, zaprasza do złożenia oferty na: ,,Obsługę bankową budżetu Gminy Baranów Sandomierski oraz jej jednostek organizacyjnych". II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Obsługa bankowa budżetu Gminy Baranów Sandomierski oraz jej jednostek...

Dane podstawowe

Dane podstawowe
Przedmiot ogłoszenia:
Obsługa bankową budżetu
Organizator:
Gmina Baranów Sandomierski
Adres:
ul. Gen. Leopolda Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski
Kategoria:
Przetarg (zapytanie ofertowe)
Branże:
Data dodania ogłoszenia:
2025-02-21

Kontakt

Kontakt
Telefon / fax:
tel. 15 811 85 81 wew. 103
Email:
Osoby kontaktowe:
Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami
Alina Zasadnia tel. 15 811 85 81 wew. 103 e-mail: zp@baranowsandomierski.pl

Opis i termin składania

Opis i termin składania
Termin składania:
2025-03-03
Oryginalny opis:
Gmina Baranów Sandomierski, zaprasza do złożenia oferty na: ,,Obsługę bankową budżetu Gminy Baranów Sandomierski oraz jej jednostek organizacyjnych".
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Obsługa bankowa budżetu Gminy Baranów Sandomierski oraz jej jednostek organizacyjnych" obejmująca między innymi:
1.1. Bieżącą obsługę bankową:
Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych i rachunków funduszy celowych oraz likwidacja rachunków zgodnie ze wskazaniem Posiadacza rachunku:
a) Prowadzenie placówki bankowej (oddziału, filii lub agencji banku lub punktu obsługi klienta) na terenie miejscowości Baranów Sandomierski czynnego w dni robocze od godz. minimum od 800 do godz. 1500
b) Posiadanie bankomatu na terenie Baranowa Sandomierskiego
c) Realizację poleceń przelewu w wersji elektronicznej i papierowej, dokonywanie wypłat gotówkowych,
1.2. Pozostałe usługi bankowe:
a) wydawanie zaświadczeń o prowadzonym rachunku bankowym,
b) oprocentowanie środków na rachunkach bankowych,
1.3. Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej:
a) Instalacja systemu w Urzędzie oraz poszczególnych jednostkach,
b) Obsługa systemu,
c) Przeszkolenie pracowników,
d) Realizacja przelewów w formie elektronicznej,
e) Możliwość wydruku z systemu potwierdzenia dokonywanych operacji bankowych oraz stanu salda na dzień, w którym dokonano tych operacji,
f) Możliwość wydruku z systemu wyciągów wraz z załącznikami,
1.4. Udzielanie na wniosek Posiadacza rachunków krótkoterminowego kredytu
w rachunku bieżącym, po pozytywnej ocenie zdolności kredytowej i na podstawie odrębnej umowy z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, do wysokości określonej w Uchwale Rady Miasta i Gminy.
2. Zamówieniem niniejszym objęte winny być następujące jednostki organizacyjne Miasta i Gminy Baranów Sandomierski:
a) Urząd Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim,
b) Centrum Usług Wspólnych w Baranowie Sandomierskim,
c) Zespół Szkół i Placówek w Baranowie Sandomierskim
d) Zespół Szkól w Skopaniu
e) Zespół Szkół w Woli Baranowskiej
f) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ślęzakach
g) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dąbrowicy
h) Miejsko Gminny Ośrodek Kultury w Baranowie Sandomierskim
i) Gminny Zakład Użyteczności Publicznej w Baranowie Sandomierskim
j) Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Baranowie Sandomierskim
k) Środowiskowy Dom Samopomocy w Knapach
l) Samorządowy Żłobek w Baranowie Sandomierskim
m) Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Skopaniu
3. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest załączyć wzór umowy, której zapisy nie mogą być sprzeczne z treścią niniejszego zapytania ofertowego
Sposób składania:
Ofertę można złożyć (osobiście lub listownie) w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta
i Gminy Baranów Sandomierski, Ul. Gen. Leopolda Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski - Sekretariat pok. nr 5 lub elektronicznie wysyłając na adres: zp@baranowsandomierski.pl w terminie do 03.03.2025 r. do godz. 10.00

Wymagania

Wymagania
Wymagania:
IV. Podstawy wykluczenia:
Z postepowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835 ze zm.).

V. Opis przygotowania oferty
1. Oferta musi obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2. Ofertę w formie pisemnej należy umieścić w zamkniętej kopercie opatrzonej następującymi napisami:
Oferta na:
,,Obsługę bankową budżetu Gminy Baranów Sandomierski oraz jej jednostek organizacyjnych"
Nie otwierać przed: 03.03.2025 r. godz. 10.00

3. Ofertę wysłaną za pośrednictwem poczty elektronicznej składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
1) wypełniony formularz oferty - wzór załącznik nr 1 do zapytania;
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 2 do zapytania;
3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
4) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
5. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
6. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
7. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
8. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji Zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty nie będą podlegać odrzuceniu.
7. Negocjacje, o których mowa powyżej nie będą mogły prowadzić do zmiany treści zapytania ofertowego oraz będą dotyczyć wyłącznie tych elementów oferty, które podlegać będą ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
8. Jeżeli Zamawiający uzna po otwarciu ofert, że nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w odpowiedzi na zapytanie ofertowe.
9. Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy w odpowiedzi na zapytanie ofertowe złożą oferty, o Wykonawcach:
1) których oferty nie zostały odrzucone oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji;
2) których oferty zostały odrzucone;
10. Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert.
11. Podczas negocjacji Zamawiający zapewnia równe traktowanie wszystkich Wykonawców. Zamawiający nie udziela informacji w sposób, który mógłby zapewnić niektórym Wykonawcom przewagę nad innymi.
12. Prowadzone negocjacje będą miały charakter poufny. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.
13. Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców, których oferty złożone w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nie zostaną odrzucone, o zakończeniu negocjacji oraz zaprosi ich do składania ofert dodatkowych.
14. Zamawiający wyznaczy termin na złożenie ofert dodatkowych z uwzględnieniem czasu potrzebnego na przygotowanie tych ofert, z tym że termin ten nie będzie krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do składania ofert dodatkowych.
15. Zaproszenie do złożenia ofert dodatkowych będzie zawierać co najmniej:
1) nazwę oraz adres Zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego postępowania;
2) sposób i termin składania ofert dodatkowych oraz termin ich otwarcia.
16. Wykonawca będzie mógł złożyć ofertę dodatkową, która zawierać będzie nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.
17. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na zapytanie ofertowe.
18. Pierwotna oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
19. Oferta dodatkowa, która będzie mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlegać będzie odrzuceniu, a w takim przypadku obowiązująca będzie oferta pierwotna.
20. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu do składania ofert.
21. Oferenci zostaną pisemnie zawiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty.

VII. Kryteria oceny ofert
1. W odniesieniu do oferentów, którzy spełnili postawione warunki Zamawiajacy dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
Lp.
Kryteria oceny
Waga kryterium
1
Cena
1,0

Cena zostanie ustalona na podstawie poniższych parametrów:
o Liczba prowadzonych rachunków bankowych 54
o Liczba dokonywanych wypłat gotówkowych (średnia miesięczna) -50
o Przelewy w formie elektronicznej wewnętrzne (średnia miesięczna) -824
o Przelewy w formie elektronicznej zewnętrzne (średnia miesięczna) -1921
Liczba punktów za kryterium cena = (cena brutto najniższa spośród badanych ofert / cena brutto badanej oferty) * 100 * waga kryterium.
2. Zamawiajace zastrzega, że ilość podanych parametów określonych w ust. 1 może ulec zmianie.
3. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
IX. Postanowienia ogólne
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

Miejsce i termin realizacji

Miejsce i termin realizacji
Informacje dot. realizacji:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zadania w terminie: od dnia 01.04.2025r. do dnia 31.03.2029 r.
Podobne ogłoszenia
PRZEDMIOT OGŁOSZENIA
KATEGORIA
DATA DODANIA
WOJEWÓDZTWO
Kategoria
przetarg
Data dodania
2025-02-21
Województwo
mazowieckie
Kategoria
przetarg
Data dodania
2025-02-21
Województwo
śląskie
Kategoria
przetarg
Data dodania
2025-02-21
Województwo
podkarpackie
Kategoria
przetarg
Data dodania
2025-02-21
Województwo
mazowieckie