ID: 28707043
aktualne
Określenie wzrostu wartości dwóch nieruchomości
Organizator:
Urząd Miasta Kołobrzeg
Kategoria:
Przetarg (zapytanie ofertowe)
Data dodania ogłoszenia:
2025-01-23
Termin składania:
2025-01-31
Lokalizacja zamowienia:
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie pow. kołobrzeski)
Opis
Przedmiotem zamówienia jest określenie wzrostu wartości dwóch nieruchomości (sporządzenie dwóch operatów szacunkowych), tj. : 1) składającej się z działki nr 2/3 obr. 18, o powierzchni 0,5133 ha, 2) składającej się z działki nr 2/4 obr. 18, o powierzchni 0,5132 ha, położonych w Gminie Miasto...

Dane podstawowe

Dane podstawowe
Przedmiot ogłoszenia:
Określenie wzrostu wartości dwóch nieruchomości
Organizator:
Urząd Miasta Kołobrzeg
Adres:
ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg
Kategoria:
Przetarg (zapytanie ofertowe)
Branże:
Data dodania ogłoszenia:
2025-01-23

Kontakt

Kontakt
Telefon / fax:
tel. 94 35 51 579
Email:
Osoby kontaktowe:
Sprawę prowadzi:
Katarzyna Krzyżaniak
Wydział Gospodarki Nieruchomościami
tel. 94 35 51 579
e-mail k.krzyzaniak@um.kolobrzeg.pl
Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są :
w sprawach formalno- prawnych : Katarzyna Krzyżaniak, inspektor Wydziału GN, Urząd Miasta Kołobrzeg, pok. 318, tel. 94 35 51 579, ( e- mail k.krzyzaniak@um.kolobrzeg.pl),
w sprawach merytorycznych : Damian Kunz, Główny Specjalista Wydziału GN, Urząd Miasta Kołobrzeg, pok. 305, tel. 94 35 51 564, ( e- mail d.kunz@um.kolobrzeg.pl).

Opis i termin składania

Opis i termin składania
Termin składania:
2025-01-31
Oryginalny opis:
Przedmiotem zamówienia jest określenie wzrostu wartości dwóch nieruchomości (sporządzenie dwóch operatów szacunkowych), tj. :
1) składającej się z działki nr 2/3 obr. 18, o powierzchni 0,5133 ha,
2) składającej się z działki nr 2/4 obr. 18, o powierzchni 0,5132 ha, położonych w Gminie Miasto Kołobrzeg, celem ustalenia opłaty planistycznej.
Ustalenia planu miejscowego:
1. Przed zmianą planu nieruchomości składające się z działek nr 2/3 i 2/4 obr. 18 położone były na obszarze, dla którego obowiązywała uchwała nr XXV/346/08 Rady Miasta Kołobrzeg z dnia 24 października 2008 roku w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru Miasta Kołobrzeg - ,,5 - Trzebiatowska" (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego Nr 107 póz. 2598) i obowiązywało dla nich przeznaczenie U10, dla którego ustalono:
1) przeznaczenie podstawowe: pod usługi, usługowe warsztaty samochodowe, lokale handlowe o powierzchni sprzedaży do 200 m2;
2) przeznaczenie dopuszczalne (uzupełniające): dopuszcza się lokalizację funkcji mieszkaniowej;
3) zasady zagospodarowania terenu:
a. zabudowa w obowiązujących i nieprzekraczalnych liniach zabudowy zgodnie z rysunkiem planu,
b. maksymalna powierzchnia zabudowy 30% powierzchni działki,
c. powierzchnia biologicznie czynna nie mniejsza niż 30% powierzchni działki, z zachowaniem istniejących wartościowych drzew i krzewów,
d. procentowy udział terenów zielonych zgodnie z obowiązującymi przepisami odrębnymi,
e. gromadzenie odpadów komunalnych w wyodrębnionych,
obudowanych miejscach, w obrębie zespołu zabudowy, z uwzględnieniem możliwości ich segregacji zgodnie
z obowiązującymi przepisami odrębnymi,
f. zakaz lokalizowania działalności hurtowej i produkcyjnej,
g. zakaz lokalizacji nowych wolnostojących budynków pomocniczych, gospodarczych i garażowych,
h. dopuszczenie lokalizacji stacji transformatorowych wolnostojących lub wbudowanych, w ilości wynikającej z ostatecznego bilansu zapotrzebowanej mocy elektrycznej;
4) warunki zabudowy w zakresie wysokości budynków usługowych:
a. do 2 kondygnacji naziemnych, z dopuszczeniem podpiwniczenia,
b. maksymalna wysokość budynku do 12,5 m,
c. dopuszczalne wyniesienie posadzki parteru maksymalnie do 1,5 m ponad poziomem terenu;
5) warunki zabudowy w zakresie układu i formy dachów: nakaz stosowania dachów stromych z układem kalenic równolegle do ulicy dojazdowej KDD19;
6) warunki zabudowy w zakresie kąta nachylenia i pokrycia dachów: dachów stromych ustala się:
a. stosowanie dachów dwu- lub wielospadowych z dopuszczeniem facjatek i okien połaciowych,
b. kąt nachylenia od 25° do 45°,
c. pokrycie dachówką ceramiczną lub materiałem dachówkopodobnym typu: dachówka cementowa lub bitumiczna, łupek, blacha trapezowa, itp., w odcieniach czerwieni, brązu lub grafitu,
7) pozostałe warunki zabudowy:
a. dopuszcza się podpiwniczenie budynków z przeznaczeniem na pomieszczenia pomocnicze oraz stanowiska postojowe i (lub) miejsca garażowe,
b. ustala się obowiązek uwzględnienia potrzeb osób niepełnosprawnych,
c. dopuszcza się wykonywanie ogrodzeń o wysokości do 1,5 m z wyłączeniem stosowania prefabrykowanych płotów betonowych;
8) zasady i warunki scalenia i podziału nieruchomości: dopuszcza się podział kwartałów na działki budowlane oraz podział wtórny działek istniejących przy zachowaniu następujących parametrów:
a. minimalne wielkości działek 500 m2,
b. minimalne szerokości frontów działek 6,0 m,
c. dopuszczalny kąt położenia granic nowo wydzielonych działek w stosunku do pasa drogowego ustala się od 60° do 90°;
9) wymogi komunikacyjne:
a. obsługa komunikacyjna nieograniczoną ilością zjazdów z ulicy wewnętrznej KDD19,
b. konieczność zapewnienia miejsc postojowych dla samochodów osobowych i ciężarowych, zgodnie z wymogami parkingowymi zawartymi w § 11 ust. 3, wraz z niezbędnymi dojściami i dojazdami.
2. Po zmianie planu miejscowego Uchwałą nr VI/73/19 Rady Miasta Kołobrzeg z dnia 19 marca 2019 roku w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Kołobrzeg ,,5-Trzebiatowska" z wyłączeniem działek o nr 10/7, 75/1, 76/24, 122/12, 122/14, 122/15, 122/16, 122/17 oraz części
działek nr 10/9, 74/3 i 122/6, obręb 18 (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego z dnia 9 maja 2019 roku, póz. 2655), dalej ,,Trzebiatowska", zmieniono sposób korzystania z przedmiotowych nieruchomości w planie miejscowym na U,P1, dla którego ustalono:
1) przeznaczenie: teren zabudowy usługowej i/lub składów i magazynów;
2) zasady zagospodarowania:
a. budynki usługowe (w tym usług związanych handlem i gastronomią), składy i magazyny, wolnostojące budynki pomocnicze i gospodarcze,
b. dopuszcza się:
- w zakresie usług handlu powierzchnię sprzedaży nie większą niż 2000 m2,
- funkcję mieszkaniową, nieprzeoczającą 30% łącznej powierzchni użytkowej wszystkich budynków na działce
- dla istniejących w dniu wejścia w życie niniejszej uchwały budynków mieszkalnych remont, przebudowę, rozbudowę i nadbudowę,
d. powierzchnię zabudowy: nie większą niż 50% powierzchni działki budowlanej,
e. powierzchnię biologicznie czynną: nie mniejszą niż 25% powierzchni działki budowlanej,
f. wskaźnik intensywności zabudowy:
- nie mniejszy niż 0,1 dla działki budowlanej,
- nie większy niż 2,8 dla działki budowlanej;
g. wysokość zabudowy: nie większą niż 13,0 m,
g. geometrię dachów: dachy dwu- lub wielospadowe, o kącie nachylenia połaci od 25° do 45° i/lub dachy płaskie;
3) w zakresie warunków scalania i podziału działek:
a. powierzchnię nowo wydzielonej działki: nie mniejszą niż 2000 m2,
b. szerokość frontu nowo wydzielonej działki: nie mniejszą niż 20 m;
4) powierzchnię nowo wydzielonych działek budowlanych: nie mniejszą niż 2000 m2,
6) obsługę komunikacyjną z przyległych dróg lub poprzez utrzymanie istniejącej obsługi z zastrzeżeniem § 15 pkt 2.
Dział 700, Rozdział 70005, § 4390, nr zadania 9.1, nr wniosku...../LW/2025/GN
Sposób składania:
Oferty należy składać włącznie do dnia 31 stycznia 2025 roku
1. osobiście lub pocztą na adres:
Urząd Miasta Kołobrzeg ,
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg.
2. drogą elektroniczną poprzez przesłanie skanu podpisanej oferty wraz z wymaganymi dokumentami na adres mailowy: k.krzyzaniak@um.kolobrzeg.pl

Wymagania

Wymagania
Wymagania:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
1. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do ,,Zapytania ofertowego".
2. Obowiązek posiadania wpisu do właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, na dzień złożenia oferty.
3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale.
5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjmowania ofert od Wykonawców, którzy w okresie 3 lat przed dniem ogłoszenia zapytania nie wykonali lub nienależycie wykonali, z przyczyn zależnych od Wykonawcy, na rzecz Zamawiającego usługę w zakresie wyceny nieruchomości.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, z zachowaniem formy pisemnej, w języku polskim, w sposób zapewniający jej czytelność i podpisaną przez osobę upoważnioną. Podpis powinien być złożony wraz z imienną pieczątką.
2. Cena oferty netto i brutto przedstawiona przez Wykonawcę w walucie polskiej, musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz będzie ceną niezmienną do końca jej realizacji. Wszystkie kwoty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione w sposób umożliwiający odczytanie błędnego tekstu, tj. - przekreślone, datowane i parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

4. Ofertę wraz z załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie, zaopatrzonej w dane Wykonawcy oraz napis :
Urząd Miasta Kołobrzeg, Wydział GN ul. Ratuszowa 13 78-100 Kołobrzeg
Zapytanie ofertowe : Wycena GN.271.16.2025.1 NIE OTWIERAĆ
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
7. Oferta złożona po terminie przewidzianym do składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy.

Miejsce i termin realizacji

Miejsce i termin realizacji
Informacje dot. realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
40 dni kalendarzowych, liczonych od dnia podpisania umowy.
Podobne ogłoszenia
PRZEDMIOT OGŁOSZENIA
KATEGORIA
DATA DODANIA
WOJEWÓDZTWO
Kategoria
inwestycja
Data dodania
2025-01-23
Województwo
śląskie
Kategoria
przetarg
Data dodania
2025-01-23
Województwo
zachodniopomorskie
Kategoria
inwestycja
Data dodania
2025-01-23
Województwo
małopolskie
ID: 28706443
Kategoria
przetarg
Data dodania
2025-01-23
Województwo
zachodniopomorskie