iPrzetargi.pl

Dane podstawowe

Dane podstawowe
ID ogłoszenia:
28873091 aktualne
Przedmiot ogłoszenia:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Organizator:
Gmina Torzym
Kategoria:
Przetarg
Data dodania ogłoszenia:
2025-02-18

Kontakt

Kontakt
Telefon / fax:
Telefon: 68 341 62 15, Telefon 68 341 62 15
Email:
Osoby kontaktowe:
Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest:
Stanowisko: Kierownik Referatu Rozwoju Gospodarczego i Inwestycji
imię i nazwisko: Agnieszka Gradecka
tel.: 68 341 62 15
w terminach: 18-26.02.2025
w godzinach: 7-15

Opis i termin składania

Opis i termin składania
Termin składania:
2025-02-26
Sposób składania:
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 26.02.2025 do godz. 15:00.
o w siedzibie zamawiającego:
Punkt Podawczy Urzędu Miejskiego w Torzymiu Ul. Wojska Polskiego 32 66-235 Torzym
pisemnie
w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z remizą strażacką w miejscowości Lubin, Gmina Torzym" - nadzór pełnobranobranżowy
o oferty można również przesłać do Zamawiającego pocztą elektroniczną na adres email przetargi@torzym.pl

Wymagania

Wymagania
Wymagania:
3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
4. Zamawiający dodatkowo informuje, iż dokumentacja przetargowa na roboty budowlane w systemie zaprojektuj i wybuduj zamieszczona jest na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
o posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
o posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
o znajdują się w sytuacji finansowej umożliwiającej prawidłową i terminową realizację przedmiotu zamówienia.
Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowo - cenowy -- wg załączonego wzoru,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej - w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty,
Proszę o podanie w ofercie ceny netto i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia.
Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami.
Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa.
Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium Wzór Sposób oceny
Cena Wzór: (Cn : Cb) x 100 x waga procentowa Sposób oceny: Cn - cena oferty o najniższej cenie Cb - cena oferty badanej cena: waga - 100 %

Miejsce i termin realizacji

Miejsce i termin realizacji
Informacje dot. realizacji:
Termin realizacji zamówienia:
o Od momentu zawarcia umowy do 31.12.2025 r.