ID: 28735167
aktualne
Sporządzenie uproszczonych planów urządzania lasu wraz ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko dla projektu planu oraz inwentaryzacji stanu lasu
Organizator:
Powiat Nowosolski
Kategoria:
Przetarg (zapytanie ofertowe)
Data dodania ogłoszenia:
2025-01-28
Termin składania:
2025-02-05
Lokalizacja zamowienia:
Nowa Sól (woj. lubuskie pow. nowosolski)
Opis
Sporządzenie uproszczonych planów urządzania lasu dla lasów stanowiących własność osób fizycznych i wspólnot gruntowych wraz ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko dla projektu planu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa zlokalizowanych w...

Dane podstawowe

Dane podstawowe
Przedmiot ogłoszenia:
Sporządzenie uproszczonych planów urządzania lasu wraz ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko dla projektu planu oraz inwentaryzacji stanu lasu
Organizator:
Powiat Nowosolski
Adres:
ul. Moniuszki 3, 67-100 Nowa Sól
Kategoria:
Przetarg (zapytanie ofertowe)
Branże:
Data dodania ogłoszenia:
2025-01-28

Kontakt

Kontakt
Telefon / fax:
(0-68)458 68 00, fax: (0-68) 458 68 31, tel. 68 458 68 11, tel. 68 458 68 12
Email:
Osoby kontaktowe:
6. Do kontaktowania się z Wykonawcami upoważniony jest:
- Daniel Zych - tel. 68 458 68 11 oraz adres e-mail: d.zych@powiat-nowosolski.pl.
- Jakub Muszyński - tel. 68 458 68 12 oraz adres e-mail: j.muszynski@powiat-nowosolski.pl

Opis i termin składania

Opis i termin składania
Termin składania:
2025-02-05
Oryginalny opis:
Sporządzenie uproszczonych planów urządzania lasu dla lasów stanowiących własność osób fizycznych i wspólnot gruntowych wraz ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko dla projektu planu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa zlokalizowanych w granicach administracyjnych Powiatu Nowosolskiego
3.0PIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, TERMIN ORAZ POZOSTAŁE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Oznaczenie postępowania:
a) nazwa zamówienia: Sporządzenie uproszczonych planów urządzania lasu dla lasów stanowiących własność osób fizycznych i wspólnot gruntowych wraz ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko dla projektu planu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa zlokalizowanych w granicach administracyjnych Powiatu Nowosolskiego
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie uproszczonych planów urządzania lasu dla lasów stanowiących własność osób fizycznych i wspólnot gruntowych wraz ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko dla projektu planu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa
zlokalizowanych w granicach administracyjnych Powiatu Nowosolskiego (Dz.U. z 2024 r. poz. 530 z późn. zm.)
3. Opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje sporządzenie dokumentacji tj:
1) uproszczonych planów urządzenia lasu wraz ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko dla lasów stanowiących własność osób fizycznych i wspólnot gruntowych (grupa rejestrowa 7 i 10),
2) inwentaryzację stanu lasów dla pozostałych lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa (grupa rejestrowa od 4 do 16),
o łącznej powierzchni ok. 1400 ha, zgodnie z załącznikiem nr 1 stanowiącym integralną część umowy. Ostateczna powierzchnia objęta uproszczonymi planami urządzania lasu będzie wynikała z danych uzyskanych przez Wykonawcę z ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji Starostwa Nowosolskiego. Przy czym uproszczony plan urządzania lasu sporządzony będzie dla obrębu ewidencyjnego (wsi), posiadającego przynajmniej jeden zwarty kompleks leśny o powierzchni powyżej 10 ha. Dla pozostałych obrębów należy sporządzić inwentaryzację stanu lasu.
Sposób składania:
3. Ofertę należy złożyć na lub według druku stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania:
drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@powiat-nowosolski.pl (skany dokumentów) w tytule wpisać ,,Oferta -Sporządzenie uproszczonych planów urządzania lasu dla lasów stanowiących własność osób fizycznych i wspólnot gruntowych wraz ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko dla projektu planu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa zlokalizowanych w granicach administracyjnych Powiatu Nowosolskiego
11, TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w terminie do 05 lutego 2025 r. godz.9:00 drogą elektroniczną.

Wymagania

Wymagania
Wadium:
nie wymaga
Wymagania:
w postępowaniu, o wartości szacunkowej zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.)
Rodzaj zamówienia: Usługa
godziny urzędowania: poniedziałek: godz. 7:00 do godz. 16:00,
wtorek do czwartku : godz. 7:00 do godz.15:00, piątel. godz.7:00 do godz.14:00.
2. Numer referencyjny:
Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest numerem: IF.274.2.2025 Wykonawcy we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na wyżej podane oznaczenie.
4. Jeżeli w niniejszym postępowaniu koniec terminu do wykonania danej czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.
5. Modyfikacje, zapytania Wykonawców w sprawie treści zapytania ofertowego i udzielone przez
Zamawiającego wyjaśnienia stanowią integralną część zapytania.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert uzupełniających.
8. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą.
1) Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych.
9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
10. Rodzaj zamówienia: usługa.
11. Miejsce publikacji ogłoszenia:
1) www.bip.powiat-nowosolski.pl
2 TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.
2. Przedmiot zamówienia stanowi zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości 130.000 zł.
b) numer referencyjny sprawy nadany przez Zamawiającego: IF.274.2.2025
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres 3 lat na usługi będące przedmiotem zamówienia. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia bez usterek w terminie 30 dni, jeżeli będzie to możliwe lub w innym terminie uzgodnionym przez strony. Dodatkowe informacje w przedmiocie zamówienia zawiera Projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
a) Wynagrodzenie, warunki płatności:
1) Płatność po wykonaniu wszystkich zadań wymienionych w załączniku nr 4, stanowiącym projekt umowy, nastąpi w terminie 14 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Płatność zostanie dokonana na konto bankowe Wykonawcy wskazane na fakturze. Podstawą wystawienia faktury jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego z odbioru wykonanej pracy.
2)Pozostałe informacje zawiera Załącznik nr 4 - Projekt umowy .
b)Podział na części:
Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części.
c) Pod wykonawstwo
1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
2) Zamawiający żąda wskazania w ofercie, które części zamówienia zamierza Wykonawca powierzyć podwykonawcom z podaniem ich zakresu oraz nazw podwykonawców.
3) Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia.
4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
7. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
UWAGA: Wykonawca powinien na bieżąco przed upływem terminu złożenia oferty sprawdzić na stronie internetowej Zamawiającego ogłoszenie dotyczące wszczętego postępowania celem uwzględnienia ewentualnych zmian.
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający uzna Warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem publikacji niniejszego zapytania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał co najmniej trzy usługi polegające na opracowaniu uproszczonego planu urządzania lasu wraz ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko dla projektu planu oraz co najmniej trzy usługi polegające na opracowaniu inwentaryzacji stanu lasów niestanowiących Skarbu Państwa
6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Zawartość oferty:
1) wypełniony czytelnie, podpisany przez wykonawcą formularz oferty na druku lub według druku stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
2) wykaz wykonanych usług - wykaz min. trzech usług polegających na opracowaniu uproszczonego planu urządzania lasu wraz ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko dla projektu planu oraz co najmniej trzech usług polegających na opracowaniu inwentaryzacji stanu lasów niestanowiących Skarbu Państwa- stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego, wraz z dowodami potwierdzającymi, ze usługi zostały należycie wykonane (np. referencje, protokoły itp.)
Dodatkowo Wykonawca dołącza do oferty:
3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
4) Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, ofertę podpisuje każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Dostępność dokumentów:
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty; 3. Forma dokumentów:
1) dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem;
2) poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem;
3) Zamawiający wymaga, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
7. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ.
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.). Tak więc formularz ofertowy, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy, zgodnie przekazują drogą elektroniczną.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują formularz ofertowy, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie.
4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami (bez ujawniania źródła zapytania) Zamawiający udostępni na swojej stronie internetowej www.bip.powiat-nowosolski.pl, a także przekaże Wykonawcom, którym przekazał zapytanie ofertowe.
5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę treści zapytania Zamawiający udostępni na własnej stronie internetowej.
7. Wszelką korespondencję należy kierować na adres:
1) Powiat Nowosolski, ul. Moniuszki 3, 67-100 Nowa Sól i/lub
2) e-mail: sekretariat@powiat-nowosolski.pl.
8. We wszelkiej korespondencji dotyczącej przedmiotowego postępowania należy wskazywać nr sprawy nadany przez Zamawiającego lub nazwę niniejszego zamówienia.
8. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 9.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
10. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę do niniejszego postępowania. W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty, żadna z ofert nie zostanie rozpatrzona w dalszym badaniu.
2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim, zgodnie z przepisami prawa oraz niniejszą specyfikacją.
4. Oferta oraz wszystkie oświadczenia składane przez Wykonawcę w toku postępowania winny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawnych bądź umowy, uchwały lub prawidłowo sporządzonego pełnomocnictwa.
5. Oferta Wykonawcy winna być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację osoby składającej podpis (np. czytelny podpis składający się z pełnego imienia i nazwiska lub podpis nieczytelny opatrzony pieczęcią imienną).
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) - winni oni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę).
7. Opis sposobu obliczenia ceny:
1) cena podana w ofercie winna zawierać wszelkie koszty poniesione w celu należytego wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w zapytaniu ofertowym i projekcie umowy (m.in. przeniesienie autorskich praw majątkowych, itp.), jak również w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia;
2) cena oferty jest ceną ryczałtową - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. 2023, poz. 1610 z późn. zm.) w art. 632 wynagrodzenie ryczałtowe określa w sposób następujący: ,,§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. § 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę";
3) wartości określone w formularzu ofertowym powinny być podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania, tj. ,,5" i więcej na trzecim miejscu po przecinku - zaokrąglenie w górę, poniżej ,,5" zaokrąglenie w dół;
4) ocenie będzie podlegała cena oferty z podatkiem VAT (brutto);
5) cena oferty netto i brutto powinna być podana liczbowo i słownie;
6) cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich; w złotych polskich będą również prowadzone rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą;
8. Tajemnica przedsiębiorstwa:
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022. poz.1233) rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób : ,, tajemnica przedsiębiorstwa - tylko do wglądu przez Zamawiającego ,, (dotyczy oferty złożonej w formie pisemnej). Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa złożone w postaci elektronicznej podpisane, powinny zostać złożone w osobnym pliku. Nazwa pliku powinna jednoznacznie wskazywać, iż dane w nim zawarte stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa .
Zamawiający ma prawo badać skuteczność zastrzeżenia dot. zakazu udostępniania informacji zastrzeżonych jako tajemnica przedsiębiorstwa. Następstwem stwierdzenia bezskuteczności zastrzeżenia będzie ich odtajnienie ( stosownie do uchwały Sądu Najwyższego z dnia 21 października 2005r. sygn.. III CZP 74/05).
Nie ujawnia się informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca , nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał , iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
9. Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony oferty były kolejno ponumerowane, a oferta zszyta w sposób utrudniający jej naruszalność, z zapisem na pierwszej stronie informującym o liczbie jej stron.
10. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oferty oraz jej złożeniem ponosi Wykonawca.
12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za negatywne konsekwencje niewłaściwego oznakowania oferty.
2. Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana.
3. Zmiana i wycofanie oferty. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Oświadczenie o wprowadzonych zmianach lub o wycofaniu oferty musi zostać doręczone Zamawiającemu w formie pisemnej pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana oferty jak i jej wycofanie musi zostać złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty wraz z dopiskiem odpowiednio ,,ZMIANA OFERTY" lub ,,WYCOFANIE OFERTY". W przypadku złożenia kilku ,,ZMIAN OFERTY", każda zmiana należy dodatkowo opatrzyć napisem ,,ZMIANA
OFERTY.....". ,,Każda ze zmian oferty zostanie otwarta w wyznaczonym przez Zamawiającego
terminie otwarcia ofert, przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany. Zamawiający po stwierdzeniu poprawności procedury przeprowadzenia zmian, dołączy je do oferty Wykonawcy, który takich zmian dokonał. Zarówno czynności zmiany oferty jak i jej wycofania może dokonać wyłącznie osoba upoważniona do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Wraz z oświadczeniem o wycofaniu lub
0 zmianie oferty Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowny dokument rejestrowy, z którego wynikać będzie upoważnienie osoby składającej oświadczenie o wycofaniu lub o zmianie oferty do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli oświadczenie składa pełnomocnik, wymagane będzie również złożenie prawidłowo sporządzonego pełnomocnictwa. Po upływie terminu składania ofert Wykonawca nie może dokonać zmian w ofercie.
12. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny oferty:
Cena oferty brutto -100 %, gdzie 1% = 1 pkt
3. W ramach ww. kryterium oceny ofert Zamawiający przyzna punkty według następującego wzoru:
cena najtańszej oferty*
c =--------------------------------------- x 100 pkt x 100 %
cena oferty badanej
4. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100 pkt.
5. Dla porównania ofert Zamawiający przyjmie sumę brutto wszystkich pozycji z tabeli w formularzu oferty.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim - wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza
w oparciu o podane wyżej kryterium.
7. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie wymagania opisane w zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty i ryzyka, jakie poniesie Wykonawca w związku z realizacją usługi, z uwzględnieniem przeniesienia praw autorskich, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, itp.
8. Cena podana w ofercie nie podlega zmianom przez cały okres trwania umowy, za wyjątkiem konsekwencji poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych.
9. Cena ofertowa jest ceną stałą w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie podlegającą waloryzacji
1 zawiera wszystkie koszty potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia.
10. Za ofertę najkorzystniejszą w postępowaniu uznana zostanie oferta Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, która nie podlega odrzuceniu oraz która zaproponowała najniższą cenę w ramach ustalonego ww. kryterium wyboru oferty.
11. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych, następnie Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
13. OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA
2. Zamawiający informuje wszystkich wykonawców o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację lub kwotę oferty,
2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, powodach odrzucenia oferty,
3) wykonawcach, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu,
4) unieważnieniu postępowania.
14. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
3. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa na warunkach podanych w projekcie umowy stanowiącym integralną część zapytania ofertowego (załącznik nr 1) oraz w ofercie przedstawionej przez Wykonawcę.
4. Zamawiający wezwie Wykonawcę do zawarcia umowy. Niepodpisanie umowy przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie będzie uznane przez Zamawiającego za uchylanie się od zawarcia umowy.
5. W przypadku udzjelenia zamówienia Wykonawcom składającym wspólną ofertę, Zamawiający przed zawarciem umowy może zażądać złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6. Jako datę zawarcia umowy przyjmuje się datę złożenia podpisu przez Stronę składającą podpis w drugiej kolejności. Jeżeli jedna ze Stron nie umieści daty złożenia podpisu, jako datę zawarcia umowy przyjmuje się datę złożenia podpisu przez Stronę drugą.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ceny oferty z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje mogą być przeprowadzone np. w przypadku, gdy wartość oferty przewyższa wartość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na realizację zamówienia a Zamawiający nie ma możliwości przeznaczyć na zamówienie większej kwoty niż założył. W wyniku negocjacji kwota środków przeznaczonych na realizacji zamówienia musi być niższa od kwoty przedstawionej w pierwotnie złożonej ofercie.
8. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca oraz Zamawiający nie dojdą do porozumienia w sprawie ustalenia ostatecznego kształtu warunków finansowych oraz formalno-prawnych warunków Umowy, Zamawiający -z uwagi na niespełnienie warunku o podpisaniu Umowy zastrzega sobie prawo do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
9. Jeżeli wykonawca , którego oferta została wybrana, wycofa się z postępowania lub odmawia podpisania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
15. OGÓLNE WARUNKI UMOWY I PRZEWIDYWANE ZMIANY JEJ POSTANOWIEŃ
Zmiana umowy, w szczególności jej modyfikacja i uzupełnienie, wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
16. POSTANOWIENIA KOŃCOWE :
1. Postępowanie jest ważne jeżeli wpłynie co najmniej jedna oferta, niepodlegająca odrzuceniu i wykluczeniu.
2. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia.
3. Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez Zamawiającego i Wykonawców oraz umowa stanowią załączniki do protokołu postępowania.
4. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym, że oferty udostępnia się po ich otwarciu.
5. Zamawiający udostępnia protokół lub załączniki do protokołu na wniosek wykonawcy.
6. Przekazanie protokołu lub załączników następuje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wzywania Wykonawców do składania wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty oraz do uzupełnienia dokumentów, jak również do poprawienia w ofertach oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia publicznego, m.in.:
1) bez podania przyczyny, a także do pozostawienia zapytania bez dokonania wyboru;
2) odpowiednio przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie zamówienia jest nieuzasadnione;
3) nie wpłynęła żadna oferta lub wszystkie złożone oferty zostały odrzucone;
4) gdy oferta z najniższa cena przewyższa środki które Zamawiający zamierza przeznaczyć na zamówienie, chyba że zamawiający może zwiększyć środki do ceny oferty najkorzystniejszej;
5) gdy zamówienie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą;
9. Przywołane w zapytaniu ofertowym Załączniki stanowią jej integralną część.
11. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy prawa związane z przedmiotowym postępowaniem.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zawarcia umowy.

Miejsce i termin realizacji

Miejsce i termin realizacji
Informacje dot. realizacji:
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Umowa obowiązuje od dnia jej podpisania do dnia 20 listopada 2025 r.
Podobne ogłoszenia
PRZEDMIOT OGŁOSZENIA
KATEGORIA
DATA DODANIA
WOJEWÓDZTWO
Kategoria
przetarg
Data dodania
2025-01-29
Województwo
dolnośląskie
Kategoria
przetarg
Data dodania
2025-01-29
Województwo
kujawsko-pomorskie
Kategoria
przetarg
Data dodania
2025-01-29
Województwo
wielkopolskie
ID: 28744226
Kategoria
przetarg
Data dodania
2025-01-29
Województwo
łódzkie