ID: 28717661
aktualne
Sukcesywna dostawa paliw płynnych
Organizator:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Janowie
Kategoria:
Przetarg (zapytanie ofertowe)
Data dodania ogłoszenia:
2025-01-24
Termin składania:
2025-02-03
Lokalizacja zamowienia:
Janów (woj. podlaskie pow. sokólski)
Opis
zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia ,,Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i ciągników rolniczych oraz samochodów służbowych " Zamawiający: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Janowie /telefon/ 857216216 Komunikacja z...

Dane podstawowe

Dane podstawowe
Przedmiot ogłoszenia:
Sukcesywna dostawa paliw płynnych
Organizator:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Janowie
Adres:
ul. Białostocka 22, 16-130 Janów
Kategoria:
Przetarg (zapytanie ofertowe)
Branże:
Data dodania ogłoszenia:
2025-01-24

Kontakt

Kontakt
Telefon / fax:
857216216
Email:

Opis i termin składania

Opis i termin składania
Termin składania:
2025-02-03
Oryginalny opis:
zaprasza do składania ofert w
postępowaniu o udzielenie zamówienia ,,Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i
ciągników rolniczych oraz samochodów służbowych "
Zamawiający:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Janowie
/telefon/ 857216216
Komunikacja z Zamawiającym:
sekretariat@zsckrjanow.edu.pl
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i
ciągników rolniczych oraz samochodów służbowych "
1) benzyna bezołowiowa PB95 E10 w ilości 700 litrów
2) olej napędowy wg PN EN 590 w ilości 8200 litrów
3) gaz LPG w ilości 1600 litrów
Podana liczba litrów jest szacunkowa, ilość ta może ulec zmianie i nie stanowi podstawy
do roszczeń Wykonawcy w razie zakupu innej ilości paliwa aniżeli szacunkowa, w okresie
trwania umowy. Zamawiający będzie ponosił jedynie koszty zakupionego paliwa.
UWAGA: Zamawiający z uwagi na uwarunkowania logistyczne i ekonomiczne będzie
preferował dostawcę w odległości nie większej niż 5 km od siedziby zamawiającego.
W przypadku zlokalizowania stacji paliw dalej niż 5 km od siedziby Zamawiającego
dopuszcza się możliwość dostarczania przez Wykonawcę potrzebnej ilości paliwa do
miejsca wskazanego przez zamawiającego po złożeniu zamówienia telefonicznego przy
spełnieniu następujących warunków:
- minimalna ilość zamówieniowego paliwa - 50 litrów
- paliwo zostanie dostarczone w przeciągu 2 godzin od momentu złożenia zamówienia
- należy umożliwić dokładne odmierzenie ilości pobranego paliwa
- należy dołączyć dokument zawierający datę tankowania, markę i numer rejestracyjny
pojazdu, rodzaj i ilość paliwa, cenę paliwa po uwzględnieniu rabatu, podpis osoby
dostarczającej jak również podpis odbierającego.
Sposób składania:
VI. MIEJSCE, TERMIN ORAZ SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w terminie do dnia 03.02.2025 r. do godz. 10.00 w formie
elektronicznej (dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w
postaci elektronicznej (dokument opatrzony podpisem osobistym, podpisem
zaufanym
lub
skan
dokumentu
papierowego)
na
adres
e-mail:
sekretariat@zsckrjanow.edu.pl
2. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.

Wymagania

Wymagania
Wymagania:
3. Postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych.
4. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego.
5. Wykonawca ma prawo zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania na adres e-
mail sekretariat@zsckrjanow.edu.pl Zamawiający może udzielić odpowiedzi na zapytania.Zamawiający ma prawo również zmienić treść zapytania przed upływem terminu składania
ofert.
III. PRZESŁANKI WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA ORAZ WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że nie podlega
wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwiązanych w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. W przypadku
Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, Zamawiający odrzuca
ofertę takiego Wykonawcy.
2. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który potwierdzi spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów:
- aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi (OPC), wydaną przez Prezesa
Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo
energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.)
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wymaga
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie wymaga
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ WYMAGANE DOKUMENTY
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez Wykonawcę
większej liczby ofert, wszystkie oferty tego Wykonawcy zostaną odrzucone.
2. Oferta powinna być napisana w języku polskim oraz podpisana przez osobę
umocowaną do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy - należy dołączyć
pełnomocnictwo). Dopuszcza się złożenie oferty w formie skanu podpisanego
dokumentu lub dokumentu podpisanego elektronicznym podpisem kwalifikowanym
lub zaufanym/osobistym.
3. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza* udziału podwykonawców w realizacji
zamówienia.
5. Wykonawca obowiązany jest złożyć następujące dokumenty składające się na
ofertę:
a) Formularz ofertowy (stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania);
b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie
wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku oferty wspólnej wykonawcyustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zmówienia;
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonania rozstrzygnięcia postępowania
i niedokonania wyboru oferty bez podawania przyczyny. Wykonawcom nie przysługuje
zwrot kosztów sporządzenia oferty.
7. W przypadku odrzucenia oferty Wykonawcy lub zakończenia postępowania bez
wyboru Wykonawcy, Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej ani żadne
roszczenia odszkodowawcze przeciwko Zamawiającemu.
8. W toku dokonywania oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez
Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert i załączników,
kalkulacji ceny oferty, oraz wezwać do uzupełnienia dokumentów w terminie
określonym przez Zamawiającego.
V. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz
z dniem otwarcia ofert, a kończy się z upływem ostatniego dnia. Mimo upływu terminu
związania ofertą możliwy jest wybór oferty i podpisanie umowy, jeśli Wykonawca nie
sprzeciwi się temu.
VII. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Oferta powinna być przygotowana wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania
ofertowego.
a) Zamawiający wybierze ofertę która uzyska lub uzyskają największą liczbę punktów
w poniższych kryteriach oceny ofert
najniższa cena brutto - 100%
Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość odrzucenia oferty zawierającej cenę rażąco
niską w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzącą wątpliwości Zamawiającego co do
możliwości wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi przez
Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, po uprzednim wezwaniu
Wykonawcy do złożenia wyjaśnień co do treści złożonej oferty w zakresie ceny.
VIII. INFORMACJE DODATKOWE
1.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający może odrzucić ofertę Wykonawcy, który:
1) złoży ofertę niezgodną z treścią niniejszego Zapytania ofertowego;2) złoży ofertę niekompletną, tj. niezawierającą oświadczeń i dokumentów
wymaganych
w
niniejszym
postępowaniu,
pomimo
wezwania
do
uzupełnienia/wyjaśnienia oferty w tym zakresie;
3) przedstawi nieprawdziwe informacje mające istotny wpływ na wynik
postępowania;
4) złoży ofertę po terminie wyznaczonym na składanie ofert;
5) nie spełnia warunków udziału w postępowaniu;
6) złoży ofertę nie podpisaną przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli
w imieniu wykonawcy, pomimo wezwania do uzupełnienia pełnomocnictwa;
7) złoży ofertę zawierającą rażąco niską cenę lub nie odpowie na wezwanie do
wyjaśnienia treści oferty w tym zakresie w wyznaczonym terminie;
8) złożył więcej niż jedną ofertę.
2.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania
Wykonawcy do wyjaśnienia, złożenia, poprawienia lub uzupełnienia dokumentów lub
oświadczeń składanych w postępowaniu, w przypadku, gdy budzą wątpliwości
Zamawiającego lub są one niekompletne lub zawierają błędy. W powyższym celu
Zamawiający wyznaczy zakres wymaganych korekt i/lub uzupełnień oraz odpowiedni
termin na ich dokonanie. Niedotrzymanie tego terminu będzie skutkować odrzuceniem
oferty.
IX. UMOWA
Udzielenie zamówienia nastąpi poprzez zawarcie
postanowienia stanowią załącznik nr 3 do Zapytania.
umowy,
której
projektowane
X. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje się, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Centrum Kształcenia
Rolniczego w Janowie ul. Białostocka 22, 16-130 Janów
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych email: sekretariat@zsckrjanow.edu.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr postępowania
0301.ELZ.260.2.26.2018, prowadzonym w procedurze zapytania
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej
z dnia 26 września 2001 r. ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1764) oraz inne podmioty upoważnione na
podstawie przepisów ogólnych.- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres
niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach
o archiwizacji.
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
ona podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
ona podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
ona podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.
18 ust. 2 RODO ;
oprawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
ow związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
oprawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
ona podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. b i c RODO.

Miejsce i termin realizacji

Miejsce i termin realizacji
Informacje dot. realizacji:
Termin i warunki realizacji zamówienia: do 31 grudnia 2025 r.
II. TERMIN REALIZACJI
Zamówienie będzie realizowane w terminie: do 31.12.2025.
Podobne ogłoszenia
PRZEDMIOT OGŁOSZENIA
KATEGORIA
DATA DODANIA
WOJEWÓDZTWO
Kategoria
inwestycja
Data dodania
2025-01-24
Województwo
lubelskie
Kategoria
inwestycja
Data dodania
2025-01-24
Województwo
kujawsko-pomorskie
Kategoria
inwestycja
Data dodania
2025-01-24
Województwo
kujawsko-pomorskie
Kategoria
przetarg
Data dodania
2025-01-24
Województwo
mazowieckie