Wymagania:
1. Postanowienia ogólne
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę, zgodnie z Zarządzeniem Nr 11A/2021 Wójta Gminy Barciany dnia 08 marca 2021 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Barciany, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych wartości kwoty 130 000,00 zł (netto).
2. Do niniejszego zamówienia, na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1, nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r., Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.0.1605 t.j.).
6. Wartość końcowa zamówienia będzie obejmować tylko i wyłącznie obiekty wskazane przez Zamawiającego;
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny, w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego zapytania ofertowego.
4. Sposób realizacji zamówienia:
1. Przeglądy obiektów budowlanych powinny być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.2024.0.725 t.j.) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r., w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz.U.2022.0.1225 t.j.), oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. w sprawie Książka obiektu budowlanego oraz system Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego (Dz.U.2022.0.2778 t.j.), Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną;
2. Wykonawca użyje do wykonania usługi własnego sprzętu i urządzeń oraz materiałów,
3. Wszystkie stosowane przyrządy pomiarowe muszą posiadać aktualne świadectwa wzorcowania/legalizacji;
4. Wykonawca poinformuje osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego o wszelkich zauważonych podczas przeglądów nieprawidłowościach, które mogłyby spowodować awarię, a w przypadku zauważenia dysfunkcji - wstępne oszacowanie kosztów naprawy;
5. Z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków należy sporządzić 1 egz. protokołu w wersji papierowej oraz dokonać odpowiednich wpisów w książkach obiektów. Sporządzoną dokumentację Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia zakończenia czynności;
6. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia odrębnych rachunków lub faktur na poszczególne jednostki organizacyjne Gminy Barciany wykazane w załączniku nr 2 w celu obciążenia kosztami wykonanych czynności podmiotów faktycznie władających obiektem;
7. Zalecenia ujęte w protokołach sporządzonych w toku kontroli powinny być sformułowane w układzie zhierarchizowanym określającym stopień pilności i rygor czasowy ich wykonania. Zalecenia te powinny obejmować zasady postępowania zmierzające do wykonania niezbędnych napraw, zakładających utrzymanie budynku w dobrym stanie technicznym lub wskazują na konieczność wykonania opracowań dodatkowych, szczegółowych, potrzebnych dla rozpoznania zjawisk wykraczających poza zakres przeglądu technicznego;
8. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z poszczególnymi użytkownikami lokali mieszkalnych oraz świetlic wiejskich, szczegółowego terminu wykonania przeglądu technicznego.
5. Wymagania, które powinien spełnić wykonawca:
1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże w formie pisemnego oświadczenia, że w okresie 2 lat przed upływem składania ofert wykonał co najmniej 1 przegląd roczny lub wykonał co najmniej jedną ekspertyzę lub ocenę stanu technicznego budynku;
2. Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w formie kserokopii aktualnych uprawnień w odpowiednich specjalnościach wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
7. Kryterium wyboru oferty:
Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryterium i jego wagą: cena - waga 100%.
7. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawcy:
1. Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego;
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w zapytaniu ofertowym - zał. Nr 4 do zapytania ofertowego;
3. Kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, aktualnych uprawnień w odpowiednich specj alnościach.
9. Opis sposobu obliczania ceny w składanej ofercie cenowej:
1. Cena wskazana w ofercie musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT;
2. Uwzględniać wszystkie zobowiązania, koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianym przez Zamawiającego;
3. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą).
2. Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.
11. Warunki udziału w postępowaniu:
Złożenie oferty w wyznaczonym terminie;
12. Termin związania ofertą:
30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
13. Informacja o sposobie powiadomienia o wynikach prowadzonego postępowania:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie powiadomi wszystkich wykonawców poprzez zamieszczenie informacji o złożonych ofertach i wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie internetowej Urzędu Gminy Barciany.
14. Podpisanie zamówienia /umowy/.
1. Usługodawcy, który złoży najkorzystniejsza ofertę Zamawiający przekaże wykaz najemców lokali komunalnych i wykaz świetlic wiejskich, oraz zleci realizację przedmiotu zamówienia;
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego zapytania ofertowego.