Wymiana piasku w piaskownicach w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybranie i wywiezienie starego piasku z piaskownic oraz dowiezienie nowego piasku i uzupełnienie piaskiem piaskownic usytuowanych na...
4. Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego: 4.1. Kierownik ADM ,,Hutnik" - Edyta Sałata, tel. 076-853-11-91 4.2. Kierownik ADM ,,Śródmieście" - Anna Kulikowska, tel. 076-853-11-81 4.3. Dział Techniczny Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - Sławomir Sadecki, tel. 76-8531131
Opis i termin składania
Opis i termin składania
Termin składania:
2025-03-27
Oryginalny opis:
Wymiana piasku w piaskownicach w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybranie i wywiezienie starego piasku z piaskownic oraz dowiezienie nowego piasku i uzupełnienie piaskiem piaskownic usytuowanych na...
terenach będących w 100% własnością Gminy Miejskiej Głogów oraz w piaskownicy na terenie będącym własnością Wspólnoty Mieszkaniowej przy Ul. Osadników 2a-2b w Głogowie. Piasek użyty przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia musi posiadać atest sanitarny, czego potwierdzeniem będzie stosowny dokument, którego Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy.
Sposób składania:
8. Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 27.03.2025 r. do godz. 900 w Sekretariacie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie przy ul. Poczdamskiej 1 (II piętro).
Wymagania
Wymagania
Wadium:
500,00 zł
Specyfikacja:
3. Materiały dotyczące zamówienia dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego: www.zgm.glogow.pl 3.1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia) 3.2. Wykaz piaskownic (zał. nr 2 do ogłoszenia) 3.3. Projekt umowy - piaskownice na terenach...
Gminy Miejskiej Głogów (zał. nr 3 do ogłoszenia) 3.4. Projekt umowy - piaskownica na terenie należącym do Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Osadników 2a-2b w Głogowie (zał. nr 3a do ogłoszenia) 3.5. Wykaz podwykonawców (zał. 4 do ogłoszenia) 3.6. Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 5 do ogłoszenia) 3.7. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzania danych osobowych (zał. nr 6 do ogłoszenia) 3.8. Oświadczenie o podatku VAT i nr konta bankowego (zał. nr 7 do ogłoszenia)
Wymagania:
(zamówienie o wartości szacunkowej niższej od kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych, oraz art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego) 2. Tryb postępowania: zamówienie o wartości szacunkowej niższej od kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt....
1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1320) oraz art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego. 5. Kryterium oceny ofert: 100% cena 6. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 6.1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z zał. nr 1 do ogłoszenia 6.2. Zaparafowany przez Wykonawcę wykaz piaskownic zgodnie z zał. nr 2 do ogłoszenia 6.3 Zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy zgodnie z zał. nr 3 6.4. Wykaz podwykonawców oraz (lub) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi zgodnie z zał. nr 4 i 5 do ogłoszenia 6.5. Zestawienie co najmniej 1 wykonanej usługi wymiany piasku w piaskownicach w zasobach mieszkaniowych wielorodzinnych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru robót etc.). 6.6. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert. 6.7. Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto. 7. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł, słownie: pięćset złotych 00/100 7.1. Wadium może być wniesione w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie nr 04 8646 0008 0000 0000 6392 0003, 7.2. Wadium należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert. 7.3. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 7.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7.6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta. 7.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do Wykonawcy bez jej otwierania. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego przedmiotu zamówienia w zależności od otrzymanych lub posiadanych środków finansowych. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podawania przyczyny. 12. Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w pkt. 2 stronie internetowej Zamawiającego.
Miejsce i termin realizacji
Miejsce i termin realizacji
Informacje dot. realizacji:
Termin realizacji zamówienia: do dnia 18.04.2025 r.